سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی از تبلت گلکسی تب A 2019 است

شرکت سامسونگ هم‌زمان با تبلت بالا رده گلکسی تب S5 در نظر دارد از یک مدل میان رده با نام تب A 2019 هم رونمایی کند.

2

در هفته‌های اخیر شاهد انتشار اخباری پیرامون مشخصات سخت افزاری و ظاهری گلکسی تب S5 بودیم که احتمالا هم‌زمان با گلکسی نوت 10 معرفی خواهد شد. البته به تازگی تصویری از تبلت گلکسی تب A 2019 هم به بیرون درز کرده که احتمالا هم‌زمان با تب اس 5 رونمایی گردد.

اگر تصویر فوق متعلق به تبلت گلکسی تب A 2019 باشد، شاهد بکارگیری پنلی با حاشیه زیاد در این محصول هستیم، برخلاف چیزی که پیش‌تر در تصاویر احتمالی گلکسی تب S5 وجود داشت.

در سوی دیگر به لطف اطلاعات درز کرده از سوی گروه توسعه دهندگان XDA میدانیم که این تبلت از اندروید 9 پای قدرت گرفته و به عنوان یک قابلیت ویژه در گروه مدل‌های مقرون به صرفه از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند.

همچنین انتظار داریم که این تبلت 8 اینچی از تراشه چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 429 با کلاک فرکانس 2.2 گیگاهرتز به همراه 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی بهره برده باشد.

هرچند اغلب تبلت‌های LTE دارای سنسور اثر انگشت هستند، با این حال طبق تصویر فوق این ویژگی از این تبلت سامسونگ حذف شده است. در سوی دیگر انتظار نداریم که این تبلت 8 اینچی از قلم S-Pen پشتیبانی نکند؛ موضوعی که پیش از نیز توسط شرکت سامسونگ نیز تایید شده است.

همان‌طور که گفته شد قرار است تبلت گلکسی تب A 2019 هم‌زمان با گلکسی تب S5 و گلکسی نوت 10 در اواخر تابستان با قیمت 200 دلاری رونمایی شود. البته احتمال موکول شدن زمان رونمایی از دو تبلت مذکور تا نمایشگاه IFA 2020 هم وجود دارد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Asra می‌گوید

    میتونم بعد از پاک کردن یک اکانت با همون شماره اکانت دیگه رو داشته باشم و ادامه اش بدم؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      بله معمولا می‌تونید با همون شماره یک اکانت دیگه بسازید