درز تصاویر منتسب به گوشی Nova 5i Pro؛ عضو جدید سری نوا 5 هواوی!

به تازگی تصاویر رندر شده از گوشی Nova 5i Pro منتشر شده است که بر اساس آن‌ها انتظار داریم نوا 5 لااقل در چهار مدل مختلف معرفی گردد.

0

در هفته گذشته شاهد انتشار تصاویر قاب محافظ دو گوشی نوا 5 و نوا 5i بودیم و اکنون نیز تصاویری رندر شده از یک مدل جدید تحت عنوان Nova 5i Pro هم به بیرون درز پیدا کرده است.

اگر این شایعات و اخبار از پیش درز کرده صحت داشته باشند، احتمالا جمعه شب هواوی از چهار مدل جدید نوا 5 رونمایی خواهد کرد. همچنین در اخبار قبلی داشتیم که احتمالا هواوی در این مراسم استقلال برند نوا را اعلام کند.

برای عموم افراد تفاوتی ندارد که نوا یک برند زیر مجموعه هواوی است و بیشتر به آینده دستگاه‌های خریداری شده از باب پشتیبانی و دریافت به‌روزرسانی‌های سیستمی توجه دارند. در سوی دیگر نوا به معنای ستاره جدید است. هواوی با انتخاب این نام می‌خواهد چیزی جدید ایجاد کند، تصویر جدیدی از این شرکت را در مقایسه با تصویر قدیمی که اکنون خراب شده است، به تصویر بکشد.

به هر حال تصاویر Nova 5i Pro نشان می‌دهد که در این محصول از یک نمایشگر تمام صفحه با بریدگی عریض استفاده شده است. البته بزرگی این بریدگی به دلیل استفاده از دوربین دوگانه سلفی است. هرچند هنوز به طور دقیق عملکرد دوربین سلفی دوم مشخص نگردیده، با این حال می‌توان حدس زد که هواوی از یک سنسور واید به به منظور ثبت تصاویر سلفی استفاده کرده است.

در سوی دیگر Nova 5i Pro برخلاف گوشی‌های پرچم‌دار امروزی، فاقد سنسور اثر انگشت یکپارچه شده با نمایشگر است. البته حذف این قابلیت می‌تواند به کاهش قیمت تمام شده گوشی منجر شود.

در این تصاویر که توسط خرده فروشی آنلاین چینی JD.com منتشر شده است، به خوبی استفاده از دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت در قاب پشتی نمایان است.

پیش‌تر مشخصات سخت افزاری گوشی nova 5i پیش از رونمایی رسمی توسط TENAA به بیرون درز پیدا کرد که بر اساس آن گوشی مذکور از نمایشگری با بریدگی نقطه‌ای و دوربین چهارگانه بهره می‌برد. از آنجا که احتمالا Nova 5i Pro دارای ویژگی‌های شاخص‌تری نسبت به nova 5i خواهد بود، دور از ذهن نیست که تصاویر فوق صحت نداشته باشند.

در سوی دیگر شرکت چینی به تازگی تیزری از گوشی نوا 5 را منتشر کرده که در آن بر وجود دوربین چهارگانه و سنسور اثر انگشت یکپارچه شده با نمایشگر تأکید می‌کند. این ویدیو تبلیغاتی همچنین به ما می‌گوید که Nova 5 حداقل در دو رنگ سبز و مشکی راهی بازار خواهد شد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.