تصاویر رندر شده را فراموش کنید؛ درز تصاویر واقعی از گوشی پیکسل 4 گوگل

اگر چه روزهای زیادی تا زمان رونمایی از پیکسل 4 گوگل باقی مانده اما موج درز تصاویر این گوشی گوگل ظاهرا شتاب بسیاری دارد!

0

پس از درز تصاویر رندر شده این گوشی هوشمند گوگل که به انتشار رسمی تصویر قاب پشتی پیکسل 4 توسط گوگل به بهانه نظرسنجی از کاربران در مورد طراحی آن منجر شد حالا امروز تصویری از یک نسخه واقعی آن در دست یک کاربر منتشر شده است.

وب‌سایت 9to5Google که این تصویر را به نقل از یک منبع موثق و البته ناشناس منتشر کرده به کاربران خود اطمینان داده که این تصویر واقعی از یک گوشی پیکسل 4 گوگل است.

در این تصویر قاب پشتی پیکسل 4 گوگل در دستان یک کاربر دیده می‌شود و آن چیزی که به وضوح مشخص است و ارتباط این تصویر با پیکسل 4 گوگل را مورد تائید قرار می‌دهد آرایش مربعی شکل دوربین این گوشی گوگل است که با توجه به تصویر رسمی منتشر شده توسط گوگل به وضوح قابل استناد است.

گوشی پیکسل 4 گوگل

وب‌سایت 9to5Google در گزارش خود آورده است که اگر چه با انتشار تصویر رسمی این گوشی توسط گوگل، این تصویر که در لندن برداشته شده اطلاعات جدیدی از نقطه نظر طراحی را در اختیار ما نمی‌گذارد اما با کمی دقت می‌توان متوجه چیزهایی شد.

از جمله اینکه ورودی میکروفون دستگاه در بالای آن قرار دارد و با توجه به اندازه آن در دست کاربر با یک نسخه XL گوشی پیکسل 4 روبرو هستیم. در عین حال این گوشی درون یک کیس قرار دارد که با کیس‌های محافظ رسمی که گوگل برای گوشی‌های پیکسل قبلی خود عرضه کرده بود متفاوت است.

درز تصاویر گوشی پیکسل جدید گوگل چیز چندان عجیب و شگفت‌انگیزی نیست چرا که گوشی‌های پیکسل قبلی نیز تقریبا سرنوشت مشابهی داشتند. اولین گوشی پیکسل گوگل اولین بار در یک قطار دیده شده و شکار عکاسان شده بود و وجود ناچ بر روی صفحه نمایش Pixel 3 XL نیز پیش از رونمایی رسمی قطعی شده بود!

هنوز اطلاعات بیشتری از گوشی پیکسل 4 گوگل منتشر نشده و علاوه بر اطلاعات بالا صرفا فردی که این تصویر را در اختیار این وبسایت قرار داده از حاشیه بزرگ بالای صفحه نمایش و قرار گرفتن دوربین سلفی دوگانه بر روی گوشی پیکسل 4 از نسل قبلی خبر داده است.

منبع GsmArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.