درز تصاویر نوا 5 پرو هواوی از دوربین 4 گانه و ناچ قطره‌ای آن خبر دارد

هواوی جمعه هفته بعد از گوشی‌های نوا 5 و نوا 5i خود رونمایی خواهد کرد اما ظاهرا سری نوا 5 هواوی شامل این دو گوشی نخواهد بود و این شرکت گوشی دیگری با نام نوا 5 پرو را نیز معرفی خواهد کرد که تصاویر رندر شده طراحی آن امروز در اینترنت منتشر شده است.

0

همانطور که در تصاویر قابل مشاهده است گوشی نوا 5 پرو با یک بریدگی یا همان ناچ قطره‌ای و حاشیه‌های باریک صفحه‌نمایش  عرضه خواهد شد و در قاب پشتی آن نیز شاهد یک قاب پشتی شیشه‌ای و یک ترکیب دوربین 4 گانه هستیم که به احتمال فراوانی یکی از آنها مجهز به فناوری موسوم به 3D ToF خواهد بود.

نوا 5 پرو هواوی

در قاب پشتی گوشی Huawei Nova 5 Pro، در این تصاویر منتشر شده، حسگر اثر انگشت دیده نمی‌شود که این پیش‌بینی را قریب به یقین می‌کند که هواوی این حسگر را به زیر صفحه‌نمایش منتقل کرده است و بیشتر از آن می‌توان اطمینان داشت که با یک پنل OLED در صفحه نمایش Nova 5 Pro روبرو هستیم.

مشخصات فنی و قیمت گوشی نوا 5 پرو هواوی

گوشی نوا 5 پرو هواوی دست کم در چهار رنگ به بازار عرضه خواهد شد و استفاده از پردازشگرد Kirin 980 در ان تقریبا قطعی به نظر می‌رسد. هنوز جزئیات بیشتری از این گوشی منتشر نشده و قیمت Nova 5 Pro هواوی نیز در کنار مشخصات آن هنوز به طور دقیق مشخص نشده است.

در هر صورت یک هفته بیشتر تا رونمایی از سری نوا 5 هواوی باقی نمانده و اگر چه می‌توان انتظار درز جزئیات بیشتری از آن در طول یک هفته آینده را داشت اما برای اطمینان کامل باید تا زمان رونمایی این گوشی هواوی منتظر بمانید.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.