تبلت گلکسی تب اس 5 سامسونگ با اسنپ دراگون 855 اواسط تابستان از راه می‌رسد

در ادامه درز شایعات پیرامون تبلت بالا رده جدید سامسونگ، امروز برخی منابع نزدیک به شرکت کره‌ای تایید کردند که گلکسی تب اس 5 اواخر تابستان راهی بازار خواهد شد.

0

اگر پیگیر اخبار دنیای فناوری بوده باشید، احتمالاً در جریان هستید که چندی پیش شاهد به ثبت رسیدن مشخصات تبلت گلکسی تب اس 5 در بنچمارک Geekbench بودیم. حال در همین راستا یک منبع نزدیک به شرکت کره‌ای در کنار انتشار اولین تصویر گلکسی تب اس 5 سامسونگ فاش کرده است که این محصول از اواخر تابستان راهی بازار خواهد شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی Galaxyclub، تبلت گلکسی تب اس 5 سامسونگ از پردازنده هشت هسته‌ای 7 نانومتری اسنپ‌دراگون 855 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم بهره برده و به نسخه جدید قلم اس پن تجهیز شده است.

این تبلت سامسونگ با صفحه نمایش 10.5 اینچی مجهز به پنل  Super AMOLED قرار است با بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید 9 پای اواخر ماه اوت راهی بازار گردد.

اوایل امسال شاهد معرفی تبلت میان رده گلکسی تب اس 5e با پردازنده اسنپ‌دراگون 670 بدون قلم استایلوس بودیم که با برچسب قیمتی 399 یورویی راهی بازار گردید. از آنجاکه سال گذشته شاهد ارائه گلکسی تب اس 4 در دو نسخه وای فای و LTE به ترتیب با شماره ساخت SM-T830 و SM-T835 بودیم، احتمالاً نسل جدید آن نیز با همان برچسب قیمتی 699 دلاری با شماره ساخت SM-T860 و LTE SM-T865 عرضه گردد.

تبلت گلکسی تب اس 5 سامسونگ دارای سنسور اثر انگشت درون صفحه است

هرچند هنوز هیچ اطلاعاتی پیرامون دیگر مشخصات سخت افزاری تبلت گلکسی تب اس 5 سامسونگ در دست نیست، با این حال انتظار داریم که شرکت کره‌ای برای رسیدن به یک سبک طراحی باریک‌تر قید جک 3.5 میلی متری صدا را در این محصول زده باشد.

در سوی دیگر تصویر رندر شده فوق حذف دکمه فیزیکی از جمله دستگاه را تایید می‌کند، از این رو احتمال استفاده از سنسور اثر انگشت نوری درون صفحه نمایش نیز وجود دارد. از آنجا که گلکسی تب اس 4 سال گذشته هم‌زمان با گوشی گلکسی نوت 9 معرفی گردید، این احتمال وجود دارد که Galaxy Tab S5 نیز هم‌زمان با نوت 10 در اواسط تابستان و نهایتا در هفته اول شهریور ماه معرفی شود و رونمایی از این تبلت بالا رده در نمایشگاه IFA2020 هم دور از ذهن نخواهد بود.

منبع gizmochina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.