آپدیت اندروید 9 پای گلکسی J7 2017 سامسونگ عرضه شد

پس از حرف‌وحدیث‌های مختلف پیرامون احتمال انتشار یک به روز رسانی جدید برای گوشی میان رده و البته نه چندان جدید J7 2017، شرکت سامسونگ سرانجام روند انتشار آپدیت اندروید 9 پای را به عنوان آخرین به روز رسانی سیستمی این گوشی هوشمند منتشر کرد.

1

آپدیت اندروید 9 گلکسی J7 2017 در حالی منتشر میشود که هفته گذشته نیز آخرین آپدیت سیستمی برای گوشی جی 7 پرو مدل 2017 هم عرضه گردید. طبق گزارش‎های دریافتی، آپدیت اندروید 9 این گوشی سامسونگ برای رام اسپانیا با شماره ساخت J730FXXU4CSF1 قابل دریافت است، با این حال به مرور زمان برای سایر بازارها هم از راه خواهد رسید.

آپدیت اندروید 9 گلکسی J7 2017 حاوی چه چیزهایی است؟

آپدیت اندروید 9 پای Galaxy J7 2017 دارای رابط کاربری One UI 1.1، حالت شب، سیستم ناوبری و Digital Wellbeing هست. برنامه Digital Wellbeing یا سلامت دیجیتال، قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و با هدف جلوگیری از اعتیاد کاربران به گوشی‌های موبایل و نظارت بر استفاده آن‌ها ارائه شده است. همچنین این نسخه به‌روزرسانی امنیتی می 2019 را داراست.

اگر وقتی این مطلب رو می‌خوانید هنوز این آپدیت اندروید 9 سامسونگ را دریافت و نصب نکرده‌اید می‌توانید با رفتن به بخش تنظیمات، Update Software و سپس سربرگ آپدیت دستی، دریافت آپدیت اندروید 9 توسط گوشی خود را آزمایش کنید.

اما اگر از انتشار آپدیت اندروید 9 پای Galaxy J7 2017  در ایران مطمئن هستید  و پس از گذشت چند روز همچنان قادر به دریافت خودکار این آپدیت نبودید، می‌توانید فریم‎ور مربوطه را از این لینک دریافت کرده و به صورت OTA نصب نمایید. توجه داشته باشید مسئولیت هر گونه اشکال در صورت استفاده از این گزینه برعهده خود شما خواهد بود و بهتر است اگر تجربه انجام این کار را ندارید از انجام آن صرفنظر کنید.

منبع sammobile
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. شراب می‌گوید

    سلام دوستان بجنبید سریع باید دادخواست امضا کنین تا اپدیت پای برا سری آ منتشر کنن فقط سریع باشید لطفا.اینم دادخواست اندروید پای ۹ برا سری آ ها

    http://chng.it/7cHCvt7h 《===
    《=== خیلی آسوده سریع برید