گلکسی ام 40 سامسونگ با دوربین سه‌گانه، صفحه نمایش Infinity-O و اسنپ دراگون 675 معرفی شد

شرکت کره‌ای سامسونگ ساعاتی پیش از گلکسی ام 40 سامسونگ به عنوان جدیدترین عضو از سری M با نمایشگر تمام صفحه Infinity-O و دوربین 3 گانه رونمایی کرد.

0

هرچند پیش از این نیز شاهد استفاده از نمایشگرهای دارای ناچ قطره‌ای در محصولات میان رده سامسونگ بوده‌ایم، با این حال گلکسی ام 40 سامسونگ (Samsung Galaxy M40) را می‌توان اولین عضو از سری M دانست که این بار به نمایشگری با بریدگی نقطه‌ای از نوع Infinity-O تجهیز شده است.

این نمایشگر 6.3 اینچی PLS با وضوح تصویر فول اچ‎دی پلاس به طور یکپارچه قاب جلویی گوشی را پوشش داده، از این رو سامسونگ مجبور به حذف اسپیکر جلویی و استفاده از فناوری انتقال صوت از طریق لرزش قسمتی به گوش شده است.

گلکسی ام 40

در بریدگی نقطه‌ای که در گوشه سمت چپ نمایشگر تعبیه شده، سنسور سلفی 16 مگاپیکسلی جای گرفته است. گلکسی ام 40 سامسونگ (Samsung Galaxy M40) از پردازنده اسنپ‌دراگون 675 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی قدرت گرفته است. البته امکان دسترسی به میزان فضای ذخیره سازی بیشتر با بهره‌گیری از کارت حافظه جانبی کماکان قابل دسترس است.

گلکسی ام 40 همچنین در قاب پشتی میزبان دوربین 3 گانه 32 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی واید و 5 مگاپیکسلی سنجش عمق است. این مجموعه قادر به ثبت ویدئو با وضوح 4K و سوپر اسلوموشن با نرخ 240 فریم بر ثانیه است.

Samsung Galaxy M40گلکسی ام 40

از دیگر ویژگی‌های این گوشی سامسونگ می‌توان به باتری 3500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژر 15 واتی، درگاه USB-C، حسگر اثر انگشت تعبیه شده در قاب پشتی، تراشه NFC، بلوتوث نسخه 5 و قدرت گرفتن از اندروید 9 پای با رابط کاربری OneUI اشاره کرد.

با نگاهی به مشخصات Samsung Galaxy M40 شاید به این نکته پی ببرید که سامسونگ صرفا در نظر دارد Galaxy A60 را در کالبدی از سری M به صورت جهانی عرضه کند. گوشی‌ام 40 سامسونگ در دو رنگ آبی تیره و روشن قرار است از هفته آینده از طریق فروشگاه‎های آنلاین مانند آمازون در هند با قیمت 288 دلار عرضه گردد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.