اچ تی سی گوشی‌های میان رده U19e و دیزایر 19 پلاس را معرفی کرد

شرکت اچ تی سی که فعالیت در بازار گوشی‌های هوشمند را به شدت محدود کرده، به تازگی از دو گوشی میان رده U19e و دیزایر 19 پلاس پرده برداشته است که از دوربین‌های قدرتمند می‌توان به عنوان نقطه قوت آن‌ها یاد کرد.

2

بر این اساس گوشی‌های میان رده U19e و دیزایر 19 پلاس از همان زبان طراحی همیشگی شرکت اچ تی سی بهره می‌برند، با این حال از تصاویر تبلیغاتی می‌توان دریافت که حاشیه نمایشگر آن‎ها بسیار کم شده است.

گوشی اچ تی سی U19e

گوشی U19e که از تراشه اسنپ‌دراگون 710 در کنار 6 گیگابایت حافظه رم قدرت گرفته، دارای نمایشگری 6.4 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‎دی است. لازم به یادآوری است که اسنپ‌دراگون 710 بر پایه لیتوگرافی 10 نانومتری توسعه یافته و دارای 8 هسته می‌باشد؛ دو هسته Kyro 360 Cortex-A75 دارای فرکانس 2.2 گیگاهرتز است و شش هسته Kyro 360 Cortex-A55 با کلاک فرکانس 1.7 گیگاهرتز که در مواقع عادی فعالیت می‌کنند.

گوشی U19e اچ تی سی

در سوی دیگر این مدل در قاب پشتی میزبان دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی با f/1.8 و 20 مگاپیکسلی تله فوتو با گشادگی دیافراگم f/2.6 است که می‌تواند زوم 2x دیجیتال را به ارمغان آورد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی اچ تی سی می‌توان به حافظه ذخیره سازی داخلی 128 گیگابایت، باتری 3930 میلی آمپر ساعتی، دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی با بزرگی روزنه f/2.0، سنسور تشخیص چهره 2 مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت تعبیه شده در قاب پشتی اشاره کرد.

این گوشی هوشمند قرار است در دو مدل بنفش شفاف و سبز رنگ از فردا با قیمت تقریبی 420 یورویی در تایوان عرضه گردد.

اچ تی سی دیزایر 19 پلاس | HTC Desire 19+

اما در سوی دیگر دیزایر 19 پلاس به نمایشگری 6.2 اینچی تمام صفحه با رزولوشن فول اچ‎دی پلاس دارای بریدگی قطره‌ای تجهیز شده است. در این بریدگی شاهد تعبیه دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هستیم.

دیزایز 19 پلاس

دیزایر 19 پلاس از پردازنده هشت هسته‌ای Helio P35 به همراه 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم قدرت گرفته است. از دیگر ویژگی‌های این مدل نیز می‌توان به دوربین‌های سه‌گانه 13 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی واید و 5 مگاپیکسلی سنجش عمق در کنار باتری 3850 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

طبق گفته شرکت سازنده، گوشی هوشمند دیزایر 19 پلاس قرار است با برچسب قیمتی 280 دلاری برای مدل مجهز به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی از ماه آینده در بازار تایوان عرضه شود.

البته مدل دیگری با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی هم با برچسب قیمتی 310 دلاری قابل سفارش خواهد بود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. نادیا می‌گوید

    سلام. اکانت من از طرف خود اینستاگرام غیر فعال شده به دلیل عدم رعایت قوانین اینستاگرام و بعد از چند بار درخواست دادن هم موافقت نشده برای برگردانداشتن. آیا تمام سوابق و پست ها و پیام هایی که فرستادم هم حذف شده و قابل پیگیری نیست؟ ممنون میشم پاسخ بدین

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      بله همگی غیرقابل دسترسی هستند