دستبند می بند 4 شیائومی با صفحه‌نمایش اولد رنگی رسما معرفی شد

شرکت شیائومی که اکنون به بزرگ‌ترین تولید کننده گجت‌های پوشیدنی در جهان تبدیل شده، به تازگی از نسل چهارم دستبند سلامتی محبوب و ارزان قیمت می بند رونمایی کرده است.

0

دستبند می بند 4 شیائومی (Xiaomi Mi Band 4) از نسل قبلی یعنی می بند 3 مقوله داشتن قیمت مقرون به صرفه را همچنان یدک می‌کشد و قرار است با قیمت پایه 24 دلاری راهی بازار شود.

ساعت‌های هوشمند اپل واچ و گلکسی واچ شاید بهترین پوشیدنی‌های هوشمند کنونی باشند اما قیمت بالا این دو محصول را از دسترس بسیاری از کاربران دور کرده است. شاید به همین دلیل باشد که Mi Band 3 شیائومی یکی از پرفروش‌ترین محصولات در زمینه ساعت‌های هوشمند دنیاست که بیش از 10 میلیون فروش را تنها در هفت ماه تجربه کرده است.

دستبند می بند 4

حال با معرفی دستبند می بند 4 شیائومی (Xiaomi Mi Band 4)، این شرکت در پی به ثبت رساندن رکورد فروشی جدید در بازار گجت پوشیدنی حوزه سلامت است.

نمایشگر بزرگتر نسبت به نسل قبل؛ بزرگترین تغییر دستبند می بند 4 شیائومی

اصلی‌ترین تغییر دستبند می بند 4 نسبت به نسل قبلی تجهیز به نمایشگر رنگی اولد است. این نمایشگر 9.5 اینچی با وضوح تصویر 120 در 240 پیکسل توسط پوشش منحنی 2.5D محافظت می‌گردد.

دستبند هوشمند می بند 4

ابعاد این نمایشگر دست کم 40 درصد بزرگ‌تر از نمونه به کار رفته در می بند 3 است. در سوی دیگر اکنون به لطف نمایشگر رنگی، دستبند می بند 4 قادر است زمان و دیگر پارامترها همچون میزان قدم‌های برداشته یا تاریخ را در تم‌های مختلف نمایش دهد.

همچنین کاربران چینی از طریق تراشه NFC به کار رفته در این دستبند سلامتی می‌توانند پرداخت‌های مالی را به واسطه سرویس‌های AliPay و WeChat انجام دهند.

دستبند می بند 4 شیائومی

طبق ادعای شرکت سازنده، سنسور 6 محوره کنترل سلامت به کار رفته در این دستبند قادر است به طور ممتد وضعیت جسمانی فرد را زیر نظر داشته و در مواقعی که احتمال بروز سکته قلبی وجود دارد وی را آگاه نماید. این سنسور شش محوره همچنین در ردیابی حرکات کاربر در ورزش شنا موثر خواهد بود.

این دستبند هوشمند همچنین با بلوتوث 5.0 برای اتصال بهتر به چندین دستگاه عرضه خواهد شد که نسبت به بلوتوث 4.2 در Mi Band 4 بهبود قابل توجهی محسوب می‌شود.

دستبند می بند 4 شیائومی

از دیگر ویژگی‌های دستبند می بند 4 شیائومی که قرار است در رنگ‎های مشکی، قهوه‌ای، نارنجی و صورتی راهی بازار شود می‌توان به باتری داخلی با عمر شارژ 20 روزه (همان عمر شارژ باتری می بند 3)، میکروفن داخلی برای استفاده از دستیار صوتی (خبری از امکان مکالمه هنوز نیست)، مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متر و سنسور تشخیص کیفیت خواب ارتقا یافته نسبت به نسل قبلی اشاره کرد.

Xiaomi Mi Band 4

مدل پایه این دستبند سلامتی با قیمت 24 دلار راهی بازار خواهد شد و این در حالی است که مدل مجهز به NFC حدوداً 33 دلار قیمت گذاری شده است. البته برای خرید مدل تم اونجرز هم بایستی 51 دلار هزینه کنید.

منبع gizmochina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.