آپدیت جدید دوربین پی 30 پرو هواوی منتشر شد‌؛ بهترین باز هم بهتر می‌شود!

هواوی در حال حاضر برخی از بهترین گوشی‌های جهان را تولید می‌کند و این گوشی‌ها از نظر سخت‌افزاری بی‌نظیر هستند. پی 30 پرو هم یکی از همین گوشی‌ها است که دوربین خارق‌العاده دارد و آپدیت تازه‌ای دریافت کرده.

1

آپدیت دوربین پی 30 پرو باعث می‌شود که دوربین این گوشی هواوی بهبود بیشتری پیدا کند. این دوربین در حال حاضر هم فوق‌العاده است و حالا با این آپدیت فوق‌العاده‌تر هم می‌شود. اصلی‌ترین تغییر موجود در این آپدیت بهبود کیفیت تصویر است. روند پردازش رنگ بهبود یافته و باعث شده که رنگ‌ها طبیعی‌تر و واقعی‌تر باشند. پیش از این گاهی اوقات، هنگام ضبط ویدئو با دوربین جلو، تصویر به درستی نمایش داده نمی‌شد که این مشکل هم حل شده.

آپدیت دوربین پی 30 پرو همچنین پچ امنیتی تازه گوگل، فیس آنلاک و یک فیکس برای نمایش نوتیفیکیشن در صفحه قفل به همراه دارد. این آپدیت تازه نشان دهنده این است که هواوی با وجود مشکلات تحریمی آمریکا، همچنان آپدیت‌های تازه را منتشر خواهد کرد.

جزئیات تغییرات آپدیت دوربین پی 30 پرو

اجازه دهید جزئیات بیشتری نسبت به تغییرات این آپدیت ارائه کنیم. در ابتدا، مشکلات وایت‌بالانس به شدت کم شده است. پیش از این، دوربین در شناسایی رنگ‌های متفاوت کمی مشکل داشت، اما حالا این مشکل کاملا برطرف شده. رنگ‌ها طبیعی‌تر شده.

رنگ‌های جیغ مانند قرمز کمتر شده. سبزها هم یک تناژ زرد درون خود دارد که باعث طبیعی‌تر شدن تصویر می‌شود. البته که این تغییرات خیلی ریز است چون پیش از این هم مشکل بزرگی وجود نداشت و این تغییرات بیشتر یک بهبود موفق است.

در تصویر زیر می‌توانید بهتر متوجه تفاوت شوید. تصویر سمت راست متعلق به بعد از آپدیت است و سمت چپ پیش از آپدیت. متوجه می‌شوید که رنگ‌های سبز پرتر و واقعی‌تر از پیش هستند. همچنین سایه‌ها هم کمتر تیره هستند و محدوده دینامیکی کمی افزایش شده که کنتراست بهتری ارائه دهد. پیش از این سیاه‌ها خیلی پرتر بودند، اما حالا خاکستری بیشتری را شاهد هستیم.

آپدیت دوربین پی 30 پرو

جمع‌بندی آپدیت پی 30 پرو

به صورت کلی، این آپدیت جدید که توسط هواوی منتشر شده باعث می‌شود که یک سری قابلیت کلیدی بهبود پیدا کنند. رنگ‌های گرم‌تر، دقیق‌تر ثبت می‌شوند. سیاه کمتر است و رنگ‌های جیغ کمتر شده تا کنتراست و دقت بهتر شود. تفاوت فراوانی در زمینه عکاسی شب رخ نداده، اما همین تغییرات کوچک در سناریوهای مختلف تاثیرگذار خواهند بود.

دوربین پی 30 پرو هواوی با این آپدیت اخیر، قابل اعتماد‌تر و بهتر از پیش شده. اگر اتفاقات اخیر وجود نداشت، می‌توانستیم بگوییم که هواوی در مسیر بسیار خوبی قرار گرفته، اما متاسفانه تحریم‌های یک‌جانبه باعث ایجاد مشکلات در مسیر هواوی شده.

 

منبع AndroidAuthority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حسین می‌گوید

    آپدیت اخیر اصلا به درد نمیخوره توی مرداد انجام شد افتضاح شد گوشیم از لحاظ دوربین 🤦🏻‍♂️