توافق گوگل و هواوی برای پرداخت 400 دلار به هر کاربر نکسوس 6 پی!

نکسوس 6 پی آخرین گوشی بود که با برند نکسوس عرضه شد. پس از آن گوگل به سمت پیکسل رفت. حالا با گذشت این همه مدت، گوگل و هواوی به یک توافق تازه رسیده‌اند.

0

گوشی نکسوس 6 پی برای یک زمان دیگر است. زمانی که جنگ تجاری بین چین و آمریکا وجود نداشت و گوگل و هواوی روابط تجاری گسترده‌ای با هم داشتند. از نظر فنی هم، این گوشی بسیار اهمیت داشت. گوگل بالاخره به سخت‌افزار اهمیت بالایی داده بود و دوربین دستگاه کیفیت خوبی داشت. هواوی هم پیشرفت فراوانی در زمینه دوربین پیدا کرد. اما مشکلات فنی مانند لوپ ریبوت دستگاه باعث شد که این محصول ضربه زیادی ببیند. با این حال، با گذشت این همه مدت توافق گوگل و هواوی باعث می‌شود که خریداران این گوشی، یک فرصت جدید کسب کنند.

بر اساس گزارشات، گوگل و هواوی به یک توافق تجاری تازه رسیده‌اند. توافق گوگل و هواوی به خاطر یک پرونده شکایت دادگاهی شکل گرفته است. ممکن است که نتیجه این پرونده، بازپس‌گیری گوشی‌های نکسوس 6 پی باشد. دارندگان این گوشی می‌توانند با پس دادن این گوشی به هر دو شرکت، 400 دلار دریافت کنند.

البته مدتی پیش گوگل با عرضه پیکسل، اجازه داد که کاربران 6 پی گوشی خود را با پیکسل XL تعویض کنند. اگر صاحب 6 پی گوشی خود را تعویض نکرده، می‌تواند صاحب 400 دلار پول نقد شود. البته کسانی هم که گوشی خود را تعویض کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به یکی از دو شرکت، 10 دلار اضافه دریافت کنند، که به خودی خود بد نیست.

کسانی که خواستار تعویض گوشی هستند، باید یک درخواست‌نامه پر کنند. در این درخواست باید ثابت شود که این افراد گوشی را بین تاریخ 3 مهر 1394 تا 13 اردیبهشت 1398 تهیه کرده‌اند. اگر خارج از این بازه زمانی گوشی را خریداری کرده باشید، شامل این توافق گوگل و هواوی نخواهید شد. می‌توانید تا تاریخ 12 شهریور ماه درخواست خود را پیگیری کنید و از طریق وبسایت دو شرکت اقدام کنید.

هر دو شرکت یک سری قوانین کلی وضع کرده‌اند. کاربران حتی می‌توانند بدون دریافت پول و پس دادن گوشی از دو شرکت شکایت کنند، که احتمالا به جایی نمی‌رسد. همچنین اگر در زمان معرفی شده تعویض صورت نگیرد، تمامی حقوق شما از بین خواهد رفت   حتی طبیعی است که اگر در ایران این گشوی را خریده باشید چون به طور رسمی آن را خریداری نکرده‌اید به طور بدیهی حقوق شما مدت‌هاست که از بین رفته است!

منبع Phandroid
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.