قابلیت Dual-View هواوی؛ روشی منحصربه‌فرد برای ثبت همزمان ویدئو از دو دوربین

به دنبال ثبت ویدئو از صحنه یا لحظه‌ای خاص برای به اشتراک گذاشتن آن‌ در شبکه‌های اجتماعی هستید، اما ویرایش آن برایتان امری دشوار است؟ با P30 Huawei یا Huawei P30 Pro لحظه‌های خود را ثبت کنید و سایر موارد را به گوشی خود بسپارید.

0

به لطف آپدیت جدید منتشر شده برای گوشی‌های Huawei P30 و Huawei P30 Pro، پرچمداران جدید هواوی، به ویژگی‌ جدیدی تحت عنوان قابلیت Dual-View Video مجهز شده‌اند که امکان ثبت ویدئوها را به روشی نوین، منحصر به فرد و خلاقانه، در اختیار شما قرار می‌دهد. انتشار بروزرسانی نسخه B153 باعث شده کاربران مختلف قادر به تجربه ویژگی جدید و نوآورانه هواوی باشند.

قابلیت Dual-View Video هواوی چیست؟

قابلیت جدید Dual-View Video هواوی در واقع موجب می‌شود شما بتوانید با استفاده از دوربین اصلی و دوربین تله‌فوتو گوشی به صورت هم‌زمان به ثبت ویدئوها بپردازید. در نتیجه شاهد دو چشم‌انداز متفاوت (نمای نزدیک و چشم‌اندازی دارای زاویه گسترده) خواهید بود.

قابلیت Dual-View هواوی

در هنگام استفاده از این قابلیت دوربین گوشی‌های جدید هواوی نمایشگر به دو نیم تقسیم می‌شود تا شاهد هر دو نما به صورت همزمان باشید. در این حالت می‌توانید به بزرگ‌نمایی سوژه‌های مورد نظر خود، حداکثر تا 15 برابر بپردازید. علاوه بر این، ویرایشگر وابسته به هوش مصنوعی هواوی نیز با ویدئوهای ضبط شده سازگاری دارد و امکان ثبت ویدئوهایی مثال‌زدنی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این قابلیت جدید هواوی می‌تواند در ثبت هرچه بهتر لحظات به شما کمک کند. به عنوان مثال فرض کنید در کنسرت خواننده محبوبتان هستید. با استفاده از Dual-View قادر خواهد بود علاوه بر ثبت تصویری کلی از سالن یا فضای کنسرت، به صورت هم‌زمان نیز تصویر خواننده محبوبتان را از نمای نزدیک ضبط کنید.

آموزش استفاده از قابلیت Dual-View هواوی

برای فعال کردن این ویژگی کافی است پس از آپدیت گوشی هواوی خود، نرم‌افزار دوربین را باز کنید، گزینه More را از میان حالت‌های تصویربرداری انتخاب کنید و از صفحه باز شده گزینه Dual-View را انتخاب کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.