نسخه بالارده تبلت گلکسی تب اس 5e سامسونگ با مشخصات فنی قدرتمند در راهست

برخی منابع نزدیک به سامسونگ به تازگی فاش کرده است این شرکت کره‌ای هم زمان با معرفی گوشی پرچم‌دار گلکسی نوت 10 قرار است از تبلت گلکسی تب اس 5 نیز پرده بردارد.

0

در حالی که همچون چند سال گذشته شرکت‌های سخت افزاری دیگر رغبتی به تولید تبلت‌های اندرویدی نشان نمی‌دهند، سامسونگ همچنان بازار را برای ورود مدل‌های جدید آماده می‌بیند و در همین راستا نیز در نظر دارد هم زمان با گلکسی نوت 10، از تبلت گلکسی تب اس 5 رونمایی کند.

در همین حال شاهد ثبت شدن نتایج بنچمارک‎هایی از این تبلت در اپلیکیشن Geekbench هستیم که فاش می‌کند برخلاف گلکسی تب اس 5e که تراشه میان رده اسنپ‌دراگون 670 تجهیز شده است، گلکسی تب اس 5 از پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون 855 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم قدرت گرفته است.

هرچند اطلاعات ثبت شده از این تبلت سامسونگ در گیگ بنچ، مشخصات نمایشگر به کار رفته در گلکسی تب اس 5 را فاش نمی‌کند، با این حال می‌توان پیش بینی کرد که شاهد ارتقا آن نسبت به مدل به کار رفته در گلکسی تب اس 5e باشیم.

صفحه نمایش 10.5 اینچی امولد در تبلت گلکسی تب اس 5 سامسونگ

بر این اساس احتمالاً در این تبلت پرچم‌دار، شرکت سامسونگ از نمایشگر 10.5 اینچی Super AMOLED استفاده کند. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این مدل می‌توان به 64 یا 128 گیگابایت حافظه رم و باتری 7 هزار میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

هرچند منبع خبر معتقد است که Galaxy Tab S5 هم زمان با گلکسی نوت 10 در ماه اوت معرفی و ظرف دو ماه بعد از آن راهی بازار خواهد شد، با این حال احتمال رونمایی آن در نمایشگاه IFA در ماه سپتامبر هم همچنان وجود دارد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.