بازی فیفا 20 رسما رونمایی و تاریخ انتشار آن مشخص شد

0

الکترونیک آرتز هر سال بازی ورزشی فیفا را منتشر می‌کند و هر سال برنامه‌ای برای رونمایی از آن دارد. امسال نیز این شرکت از بازی فیفا 20 رسما رونمایی کرد و پیش از شروع برنامه‌ی EA Play خود در شهر لس آنجلس تاریخ انتشار این بازی را نیز مشخص کرد.

بازی فیفا 20 که تغییرات زیادی نسبت به نسخه‌ی قبلی این مجموعه یعنی فیفا 19 داشته است، یک بخش داستانیِ فوتبال خیابانی خواهد داشت که با نام VOLTA معرفی شده است. در این بخش بازی‌کنندگان می‌توانند در زمین‌های کوچک در حالت‌های دو تیم 3 نفره (بدون دروازه‌بان)، دو تیم چهار نفره، دو تیم پنج نفره و فوتسال رسمی بازی کنند. طرفداران FIFA Street قطعا از این بخش بازی فیفا 20 خوشحال خواهند شد.

همچنین الکترونیک آرتز تغییراتی برای گیم‌پلی بازی در نظر گرفته که به مرور در تابستان معرفی و رنمایی می‌شوند. در حال حاضر، EA Sports اعلام کرده که علاوه بر تغییراتِ هوش مصنوعی مدافعین و عملکرد متفاوت آن‌ها در زمین، گیم‌پلی بازی در ضربات ایستگاهی و پنالتی‌ها نیز دستخوش تغییر شده است.

FIFA 20 همچنان با استفاده از انجین فراست‌بایت ساخته می‌شود و همین امر موجب شده تا انیمیشن‌های دقیق و جذابی در این بازی شکل بگیرند. این انیمیشن‌ها بیشتر در حرکات تکنیکی و ضربات آکروباتیک در بخش VOLTA به چشم می‌آیند و احتمالا لذت آن را دوچندان خواهند کرد.

این بازی ابتدا با انتشار یک تیزر در توئیتر رسمی استودیوی سازنده معرفی شد و شب گذشته اولین تریلر رسمی آن به نمایش درآمد که در این مطلب می‌توانید آن را تماشا کنید.

 

 

بازی فیفا 20 برای رایانه‌های شخصی، خانواده‌ی پلی‌استیشن و خانواده‌ی ایکس باکس وان و همچنین نینتندو سوییچ عرضه می‌شود، با این حال نسخه‌های نسل قبل و نینتندو سوییچ بازی بخش داستانی VOLTA را در بر نخواهند داشت.

فیفا 20 در تاریخ 5 مهر ماه امسال به بازار عرضه می‌شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.