درز مشخصات فنی و تاریخ رونمایی نوا 5 و نوا 5i هواوی

به‌رغم درز اخباری مبنی بر توقف خط تولید گوشی‌های جدید هواوی در پی تحریم ایالات متحده علیه این شرکت، شاهد انتشار مشخصات گوشی‌های نوا 5 و نوا 5i هستیم که احتمالاً به زودی راهی بازار خواهند شد.

0

هرچند اغلب افراد ترجیح می‌دهند از یک گوشی پرچم‌دار برای استفاده از تمام ظرفیت پلتفرم‌های موبایلی استفاده کنند، با این حال همیشه وقت افرادی هستند که مدل‌های میان‎رده و مقرون به صرفه‌تر را برای انجام کارهای روز مره انتخاب می‌کنند. هواوی نیز با توجه به همین موضوع مدل‌های میان رده زیادی را سالانه راهی بازار می‌کند. دو نمونه از این مدل‌ها که احتمالاً به زودی شاهد معرفی و عرضه آنها خواهیم بود، نوا 5 و نوا 5i نام دارند.

تیزر گوشی هوشمند نوا 5

طبق اطلاعات منتشر شده توسط فروشگاه آنلاین چینی Suning، دو گوشی نوا 5 و نوا 5i هواوی به طور رسمی از ماه آینده راهی بازار خواهند شد. البته تصاویر درز کرده از تیز معرفی نشان می‌دهد که شیوه نام‌گذاری این دو مدل بسته به بازار مدنظر متفاوت است. به عنوان مثال همین دو گوشی در بازار چین با نام‌های نوا 5 و نوا 5i پرو ارائه می‌شوند.

تصاویر منتشر شده از قاب این گوشی‌ها نیز فاش می‌کند که هواوی از پنل کاملا تمام صفحه در توسعه آن‌ها استفاده کرده است. در سوی دیگر ضخامت قسمت بالایی فریم به مراتب کمتر از قسمت پایینی یا همان چانه گوشی است. از تصاویر قاب پشتی هم می‌توان به چیدمان عمودی دوربین‌های عقب و وجود جک 3.5 میلی‌متری هدفون در لبه پایینی پی برد.

منبع خبر مدعی است که نوا 5 به تراشه Kirin 980 و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی تجهیز شده است. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این مدل می‌توان به نمایشگر 6.39 اینچی از نوع AMOLED که در قسمتی از آن سنسور اثر انگشت تعبیه شده و باتری ,200 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژر 44 واتی اشاره کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.