گوشی مقرون بصرفه نوکیا 2.2 عضو جدید خانواده اندروید وان نوکیا معرفی شد

نوکیا که پس از بازگشت به بازار گوشی هوشمند بر روی تولید مدل‌های مقرون به صرفه تمرکز کرده است، امروز نیز از یک گوشی جدید با نام نوکیا 2.2 با قیمت زیر 100 یورو رونمایی کرد.

0

نوکیا 2.2 یک گوشی مقرون به صرفه و بودجه‌ای قدرت گرفتن از پلتفرم اندروید وان است که برای عرضه در بازار هند و اروپا در نظر گرفته شده است.

با توجه به برچسب قیمتی زیر 100 یورو در این گوشی نوکیا، نباید انتظار چندانی از Nokia 2.2 داشته باشیم. بر این اساس گوشی مقرون به صرفه جدید نوکیا در سینه میزبان تراشه چهار هسته‌ای Helio A22 مدیاتک با کلاک فرکانس 2 گیگاهرتز، 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است. البته امکان سفارش مدلی با 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی وجود دارد.

گوشی نوکیا 2.2

نوکیا 2.2 همچنین به نمایشگری 5.7 اینچی با وضوح تصویر 720p از نوع LCD تجهیز شده که دارای یک بریدگی نقطه است. در این بریدگی شاهد تعبیه سنسور سلفی 5 مگاپیکسلی با قابلیت استفاده به عنوان سنسور تشخیص چهره هستیم. البته نوکیا با اضافه کردن این قابلیت قید به کار گیری سنسور اثر انگشت را در Nokia 2.2 زده است.

گوشی نوکیا

از دیگر ویژگی‌های این گوشی نوکیا که قرار است به طور منظم آپدیت‌های سیستمی و امنیتی اندروید 10 کیو و حتی پس از ان اندروید R را دریافت کند، می‌توان به قاب پشتی پوشیده شده توسط “Xpress-on”، دکمه فیزیکی برای فراخوانی دستیار صوتی Google Assistant، باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با f/2.2، جک 3.5 میلی متری صدا، درگاه میکرو یو‎اس‎بی و پشتیبانی از شبکه  LTE اشاره کرد.

منبع 9to5google
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.