قیمت گلکسی نوت 10 سامسونگ پیش از رونمایی رسمی فاش شد

پس از تمامی شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد گلکسی نوت 10 که بسیاری از آنها مطمئنا به واقعیت نزدیک است درز قیمت گلکسی نوت 10 سامسونگ مطمئنا قابل باور است!

0

به تابستان نزدیک می‌شویم و مطمئنا شایعات مربوط به گلکسی نوت 10 به عنوان احتمالا بهترین پرچمدار بازار تلفن همراه در تابستان هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود و مطمئنا قیمت گلکسی نوت 10 سامسونگ یکی از همین دست گزارش‌ها خواهد بود.

قیمت گلکسی نوت 10 سامسونگ چقدر خواهد بود!؟

گزارش‌های منتشر شده به نقل از یکی از منابع نزدیک به شرکت سامسونگ اعلام کرده‌اند که نوت 10 سامسونگ قیمتی مابین 1100 تا 1200 دلار خواهد داشت.

البته هنوز نمی‌توان چندان به صحت و سقم این گزارش‌ها اطمینان داشت و با توجه به اینکه به احتمال فراوان گلکسی نوت 10 با پشتیبانی از شبکه 5G عرضه خواهد شد و یا حداقل یکی از مدل‌های عرضه شده آن مجهز به پشتیبانی از جدیدترین نسل شبکه تلفن همراه خواهد بود، مشخص نیست که این قیمت شامل مدل مجهز به پشتیبانی از شبکه تلفن همراه 5G خواهد بود یا خیر!؟

در عین حال برخی شایعات حکایت از عرضه مدل Galaxy Note 10e به عنوان مدل ارزان‌قیمت‌تر جدیدترین پرچمدار سامسونگ حکایت دارند که ادامه رویه سامسونگ پس از کلکسی اس 10e خواهد بود و این قیمت حتی می‌تواند مربوط به این مدل از جدیدترین فبلت سامسونگ باشد که احتمالا با اندازه کوچکتر و صرفا با قلم اس پن و حذف برخی ویژگی‌های مدل اصلی عرضه خواهد شد.

منبع اعلام کننده این قیمت در عین حال به برخی ویژگی‌های Galaxy Note 10 اشاره داشته است. وی اعلام کرده که بر روی صفحه نمایش این گوشی سامسونگ شاهد حفره‌ای برای قرارگیری دوربین سلفی خواهیم بود که از حفره موجود بر روی گلکسی اس 10 کوچکتر خواهد بود.

این نشان می‌دهد فعلا از دوربین سلفی زیر صفحه نمایش که اوپو و شیائومی نمونه‌هایی از آن را به نمایش درآورده‌اند در این گوشی نخواهد بود.

زمان معرفی Galaxy Note 10 سامسونگ

این منبع نزدیک به سامسونگ همچنین ماه اوت (دهم مرداد تا 9 شهریور) را زمان رونمایی از این گوشی هوشمند اعلام کرده که پیش از این هم مطابق رسم هر ساله قابل پیش‌بینی بود اگر چه هر چه به پایان این بازه زمانی نزدیک‌تر می‌شویم مخصوصا هفته اول شهریور با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه IFA2019 زمان محتمل‌تری برای رونمایی از Galaxy Note 10 خواهد بود.

منبع hi-tech.mail.ru
از طريق Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.