اپلیکیشن Find My اپل حالا می‌تواند دستگاه‌های شما را حتی در حالت آفلاین پیدا کند!

اگر کاربر آیفون بوده باشید احتمالا خبر دارید که اپل اپلیکیشنی با نام Find My iPhone داشت که برای پیدا کردن آیفون‌های گمشده اپلیکیشن کارآمدی به حساب می‌آمد.

0

حالا اپل جایگزین اپلیکیشن Find My iPhone را با نام اپلیکیشن Find My و این بار تقریبا برای تمامی محصولات خود عرضه کرده است و در عین حال تفاوت اصلی در اینجاست که حتی با این اپلیکیشن می‌توانید دوستان خود را پیدا کنید و در عین حال نیازی به آنلاین بودن دستگاه گمشده نیست!

در کنفرانس سالانه WWDC19 اپل که شب گذشته برگزار شد، اپل با ترکیب دو اپ Find My Friends و اپ Find My iPhone اپلیکیشن جدیدی را با نام Find My عرضه کرد تا دیگر فقط در یک اپ به دنبال چیزهای خود مانند آیفون، مک و دوستان خود باشید!

پیدا کردن آیفون و مک بوک گمشده با برنامه Find My اپل

برنامه Find My اپل که برای تمامی سیستم عامل‌های اپل شامل iOS، MacOS و حالا iPadOS، که شب گذشته معرفی شد، عرضه خواهد شد، همانطور که اشاره کردیم حتی در شرایطی که دستگاه مورد نظر شما آنلاین نیز نباشد می‌تواند آن را برای شما پیدا کند!

اپل می‌گوید در زمان آنلاین نبودن، دستگاه شما سیگنال بلوتوثی ایمن و اختصاصی را ارسال خواهد کرد و با این سیگنال خواهد توانست با سایر دستگاه‌های اپل اطراف خود ارتباط برقرار و شبکه‌ای ایجاد کرده و با استفاده از آنها مکان دقیق دستگاه را بر روی نقشه به صاحب خود اطلاع دهد!

منبع Theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.