شیائومی نیز در پاسخ به اوپو دوربین سلفی زیر صفحه نمایش خود را به نمایش گذاشت

شاید اگر امشب خبری از کنفرانس سالانه اپل نبود می‌توانستیم آن را روز جهانی دوربین سلفی زیر صفحه نمایش نامگذاری کنیم چرا که برای اولین بار دو شرکت مطرح فناوری دوربین سلفی زیر صفحه نمایش خود را به معرض نمایش گذاشتند!

0

پس از آنکه شرکت اوپو با به نمایش گذاشتن دوربین زیر صفحه نمایش خود که به زودی جای تمامی ناچ‌های زشت و زیبای روی صفحه نمایش گوشی‌ها را خواهد گرفت بسیاری از ما را شگفت‌زده کرد، شرکت شیائومی بلافاصله و شاید از روی ناچاری گوشی هوشمند مفهومی خود که مجهز به این فناوری جدید است را در ویدئویی به نمایش گذاشت.

لین بین مدیرعامل شرکت شیائومی در ویدئویی که ابتدا و مطابق رسم چینی‌ها ابتدا در شبکه اجتماعی ویبو و سپس در توئیتر منتشر کرد گوشی شیائومی می 9 را با دوربین سلفی زیر صفحه نمایش به معرض دید همگان گذاشت.

دوربین زیر صفحه نمایش شیائومی

البته در این ویدئو یک نسخه عادی از گوشی شیائومی می 9 نیز با ناچ قطره‌ای به چشم می‌خورد که برای مقایسه با نسخه مجهز به دوربین زیر صفحه‌نمایش OLED آن بکار گرفته شده است.

البته مانند گوشی اوپو هنوز مشخص نیست که دوربین زیر صفحه نمایش در این گوشی شیائومی چگونه کار می‌کند و بد نیست بدانیم که شرکت شیائومی اخیرا پتنتی را در خصوص عملکرد مشابه این گوشی ثبت کرده است که در آن دو قسمت صفحه نمایش به طور متناوب به حرکت در می‌آید تا امکان انتقال نور به حسگر دوربین فراهم شود.

با وجود انتشار این ویدئو توسط شیائومی هنوز جزئیات بیشتری توسط این شرکت منتشر نشده و  مشخص نیست که اولین محصول مجهز به این فناوری شیائومی چه زمانی آماده عرضه به بازار خواهد شد.

در اسفند ماه سال گذشته شیائومی تیزری تبلیغاتی از گوشی هوشمند خود با صفحه نمایش تاشو منتشر کرد اما هنوز خبری از عرضه آن نیست و شاید باید منتظر عرضه این فناوری همراه با این محصول باشیم.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.