سواحل بی نظیر ترکیه که باید آنها را تجربه کرد!

0

بهترین سواحل استانبول

مردم به دلایل متعددی از سراسر جهان به استانبول سفر می‌کنند. بعضی از این دلایل فرهنگ غنی و معماری و ساختمان های جذاب استانبول است، اما دلیل مهم دیگری نیز وجود دارد و آن هم سواحل جذاب استانبول است. استانبول توسط دریای سیاه، دریای مارمارا و تنگه بسفروس احاطه شده است و به همین دلیل سواحل متعددی دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

سواحل استانبول ترکیه

استانبول در فصل تابستان آب و هوای گرمی دارد و به همین دلیل در این فصل توریستان متعددی از سراسر جهان به این شهر زیبای ساحلی سفر می‌کنند. البته در فصل زمستان هم تفریحات دیگری در استانبول وجود دارد و سفر به استانبول در هر فصلی جذابیت خاص خودش را دارد.

ساحل بابیلون

یکی از محبوب ترین سواحل استانبول، ساحل بابیلون است که برای خانواده ها و جوان ترها بسیار مناسب است. منظره کوهستانی و پوشش گیاهی سبز فوق العاده آن، ساحل بابیلون را به یکی از جذاب ترین سواحل استانبول تبدیل کرده است.تفریحات موجود در ساحل بابیلون بسیار متنوع هستند.

شما می‌توانید در ساحل بابیلون استانبول والیبال ساحلی بازی کنید یا با جوانان بدمینتون بازی کنید. همچنین می توانید در زیر آفتاب دلپذیر آن آفتاب بگیرید و روی شن های تمیز آن ریلکس کنید. فضای آرامش بخش ساحل بابیلون شما را از شلوغی و همهمه شهر دور می کند و ساعاتی دلپذیر را برایتان به ارمغان می آورد.

همچنین می توانید به رستوران های ساحلی آن بروید و یک ماهی کبابی خوش طعم میل کنید. از طرفی غروب های این ساحل جذاب، دی جی ها اجرا دارند و مسافران تور استانبول می توانند از این اجراها دیدن کنند.

آدرس ساحل بابیلون: استانبول، کیلیوس، دمیرسیکوی

ساحل اوزونیا

یکی از دیدنی ترین و زیباترین سواحل نزدیک استانبول، ساحل اوزونیا است که بازدید از آن مخصوصا آخر هفته ها بسیار دلپذیر است. ساحل اوزونیا در منطقه دمیرسیکوی کیلیوس واقع شده است و حدود یک ساعت با استانبول فاصله دارد.

طبیعت این ساحل به واقع بسیار زیباست. یادتان باشد که حتما از مسابقات موتورسیکلت سوارها نیز در ساحل دیدن کنید. ساحل اوزونیا جو آرام و خانوادگی دارد. در رستوران ساحل اوزونیا می توانید یک غذای دریایی تازه میل کنید و ساعاتی به دور از دغدغه را در ساحل آن سپری کنید.

آدرس ساحل اوزونیا: دمیریسکوی، منطقه دالیان، جاده کیلیوس

ساحل ترو بلو

این ساحل زیبای شنی یکی از قدیمی ترین جاهای استانبول است که مردم برای خوش گذرانی و تفریح در آن جمع می شوند. غروب آفتاب سحر انگیز این ساحل بسیار دیدنی است و از طرفی فضای سر زنده آن، ساحل ترو بلو را به یکی از بهترین سواحل استانبول تبدیل کرده است. شما می توانید روی صندلی های ساحلی آن بنشینید و منظره غروب آفتاب را با قایق های ماهی گیری شناور روی آب های کریستالی آن را تماشا کنید.

کلاب ساحلی یک استخر شنای لوکس و یک رستوران مدیترانه ای دارد. در این ساحل کنسرت های زنده و نمایش های جذاب زیادی اجرا می شوند. این ساحل جذاب و خاطراتتان در آن تا مدت ها در ذهنتان ماندگار خواهد بود.

آدرس ساحل تروبلو: استانبول، محله فنرباهس

بهترین سواحل کوش آداسی

اگر شما هم عاشق ساحل و تفریحات ساحلی هستید، سفر به کوش آداسی می تواند سفر ایده آلی برایتان باشد. اما بهتر است قبل از سفر به کوش آداسی با بهترین سواحل کوش آداسی آشنا شوید تا بتوانید از روزهای اقامتتان در این شهر به خوبی استفاده کنید و بنا بر سلیقه خود یک یا چند ساحل کوش آداسی را برای تفریحات خود انتخاب کنید.

سواحل کوش آداسی ترکیه

در ادامه لیستی از سواحل کوش آداسی را به شما معرفی می کنیم و در مورد حال و هوای هر کدام توضیحاتی به شما ارائه خواهیم کرد تا بتوانید نگاهی اجمالی به سواحل کوش آداسی داشته باشید.

ساحل داون تاون

این ساحل به خاطر نزدیکی به شهر کوش آداسی طرفداران بسیاری دارد و هتل‌های متعددی در اطراف آن واقع شده اند. این ساحل چشم انداز جالبی به جزیره پیگئون دارد و کشتی های کروز زیادی در بندرگاه آن پهلو گرفته اند و همه این ها باعث می شوند که ساحل داون تاون به یکی از جذاب ترین سواحل کوش آداسی برای آفتاب گرفتن و استراحت کردن تبدیل شود. در این ساحل تخت ها و چترهای آفتاب گیری وجود دارد که در صورت تمایل می توانید از آنها استفاده کنید.

ساحل بانوان

ساحل بانوان که در ترکیه با نام ساحل کادینلار دنیزی شناخته می شود، یکی از مشهورترین و توریستی ترین سواحل کوش آداسی به شمار می آید. نامگذاری این ساحل به دورانی بر می گردد که تنها بانوان از آن استفاده می کردند. این ساحل پر از فروشگاه ها، کافه ها و رستوران های متعدد است و هتل های متعددی در اطراف آن ساخته شده اند.

در واقع این ساحل یک تفرجگاه به تمام معنا است و شما به راحتی می توانید یک روز کامل را در آن سپری کنید و در هر لحظه سرگرم باشید. ساحل بانوان نه تنها به خاطر موقعیت مکانیش، بلکه به خاطر آب کم عمق و تمیزش طرفداران بسیار زیادی دارد. در این ساحل همه امکانات رفاهی را برای توریستان تدارک دیده شده است و غریق نجاتان بین ساعات 8 صبح تا 7 بعد از ظهر در این ساحل مشغول به کار هستند و از این جهت ساحل امنی به شمار می آید.

به هر حال برای شنا و آفتاب گرفتن، خرید سوغاتی و استراحت در کنار چشم انداز بی نظیر ساحل و تفریح در کافه های جذاب، این ساحل یکی از بهترین های کوش آداسی به نظر می رسد. گفتنی است که مینی بوس های ساحل بانوان هر چند دقیقه یک بار از مرکز کوش آداسی حرکت می کنند.

ساحل لانگ

این ساحل نامش را به خاطر بزرگی و طول بسیار زیادش کسب کرده است.این ساحل 18 کیلومتری به چند بخش مختلف تقسیم شده است که هر کدام از این بخش ها نامشان را از کافه تریایی که در آن محدوده ساخته شده گرفته اند.

امروزه تنها به بخش ابتدایی این ساحل طولانی، ساحل لانگ گفته می شود و در همین قسمت بهترین مکان برای تفریح و امتحان کردن ورزش های آبی هیجان انگیز است. آکوا سنتر یکی از سه پارک آبی کوش آداسی نیز در ساحل لانگ واقع شده است. این ساحل در 6 کیلومرتی جنوب کوش آداسی واقع شده است و برای دسترسی مسافران تور کوش آداسی مینی بوس های ساحلی تعبیه شده است.

بهترین سواحل آنتالیا

در مرکزیت شهر آنتالیا دو ساحل وجود دارد که یکی از آن‌ها ساحل کنیالتی و دیگری لارا است . تعریف سواحل آنتالیا را همه شنیده‌ایم.

سواحل آنتالیا ترکیهساحل لارا

ساحل لارا که محلی ها و ترک زبانان به آن «لارا پالجی» می‌گویند ، ساحلی بسیار زیبا و دیدنی و دنج و تمیز است . اگر به لارا رفتید حتما موتور اسکوتر بگیرید و از اسکوتر سواری در ساحل و در کنار دریا نهایت را لذت ببرید.

ساحل کنتیالتی

ساحل کنتیالتی که بیشتر برای کودکان ساخته شده است یک پارک آبی هیجان‌انگیز دارد که پر از وسایل و اسباب‌بازی‌های آبی است . یک استخر دلفین نیز دارد که در آن دلفین ها برای بازدید کنندگان نمایش اجرا کرده و دست آموز بودن خود را در معرض دید قرار می دهند. این ساحل همچنین ماکت مینیاتوری از ترکیه دارد که تماشاگران می توانند در یک نگاه شهر را در ابعاد کوچک‌تر ببینند.

دیدنی‌های ترکیه را با اندازه‌ ٢۵ برابر کوچکتر در این ماکت ساخته‌اند که برای گردشگران بسیار جالب و شگفت انگیز هستند. این ساحل یکی از مکان‌های دیدنی آنتالیا می‌باشد، چنانچه مسافر یکی از پکیج های تور آنتالیا هستید ، می‌توانید از این ساحل زیبا دیدن نمایید.

این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی است و فارنت مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.