توسعه فراگیر راهکاران ابری؛ استراتژی همکاران سیستم تا سال 1400

عصر دیروز یازدهم خرداد ماه در نشست خبری با حضور مدیران ارشد شرکت همکاران سیستم و اعضای هیات مدیره و جمعی از خبرنگاران عملکرد سالانه این شرکت و اهداف آینده تشریح شد.

0

در ابتدای این نشست، شهریار رحیمی، عضو هیات مدیره همکاران سیستم سال 97 را یکی از موفق‌ترین سال‌های این شرکت توصیف کرد که تعهدات به مشتریان و سهامداران این شرکت به خوبی محقق شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استراتژی همکاران سیستم تداوم در کنار توسعه است، تغییر مدیرعامل را یکی از استراتژی‌های این شرکت از بدو تاسیس تا به امروز دانشت و مهدی امیری مدیرعامل سابق این شرکت را در طی ۵ سال تصئی سمت مدیر عاملی یکی از بهترین نیروهای این شرکت توصیف کرد.

قصد داریم شرکتی با عمر بیش از یکصد سال داشته باشیم

مهدی امیری عضو هیات مدیره و مدیرعامل سابق همکاران سیستم نفر بعدی بود که به صحبت با خبرنگاران پرداخت. وی در سخنان خود تاکید کرد که ما در همکاران سیستم قصد داریم یک شرکت با عمری بیش از یکصد سال داشته باشیم و این هدف یک مدل خاص از مدیریت را می‌طلبد.

وی افزود: هیات مدیره همکاران سیستم مراقب است که چه چیزهایی شرکت را یک پله در آینده بالاتر می‌برد. حتی اگر لازم باشد نقش مربی را بازی می‌کند و یا حتی در سطح اجرا کمک خواهد کرد.

سال 97 بهترین سال فعالیت همکاران سیستم بوده است

فرید فولادی، مدیر عامل جدید همکاران سیستم سخنران آخر این نشست خبری بود که در سخنان خود با اشاره به اینکه کاری که ما در 32 سال گذشته به طور ثابت در حال انجام آن هستیم ارایه نرم‌افزارهای هوشمند برای هدایت بهتر کسب و کارها و سازمان‌های دیگر بوده است تاکید کرد که هر فعالیتی در همکاران سیستم در همین راستا صورت پذیرفته است.

فرید فولادی مدیرعامل همکاران سیستم

وی با ارائه گزارشی در خصوص وضعیت فعلی همکاران سیستم اعلام کرد که ما بیش از ۵۲ هزار مشتری، ۱۲ شرکت تخصصی، ۱۹ شرکت منطقه‌ای و در عین حال ۲۷ شرکت تحت لیسانس خود داریم که مالکیت آن‌ها به همکاران سیستم تعلق ندارد اما برای ما کار کرده و به مشتریان ما سرویس می‌دهند.

مدیرعامل همکاران سیستم افزود: ما در سال ۹۷ سال درخشانی داشتیم. شرایط سال گذشته بسیار خاص بود اما بیشترین تعداد محصول را در سال گذشته فروختیم. در سال گذشته رشد ۴۷ درصدی در سود عملیاتی داشتیم و سال ۱۳۹۷ بهترین سال فعالیت ما بوده است.

فرید فولادی افزود: ما در راهکاران که یکی از زیر مجموعه‌های اصلی شرکت ماست، بیش از ۳ هزار مشتری داریم و در سال گذشته 5۱ درصد رشد فروش داشتیم و شرکت‌های بسیار بزرگی از این محصول استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به تصمیم عرضه سهام شرکت سپیدار سیستم به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه همکاران سیستم در بورس اعلام کرد که این شرکت با دو کالای سپیدار و دشت، بیش از ۴۳ هزار مشتری داشته و ۳۴ درصد رشد فروش را در سال 97 تجربه کرده‌اند.

قصد داریم در سال ۹۸ مشتریان‌ همکاران سیستم را دو برابر کنیم

مدیرعامل همکاران سیستم با اعلام اینکه قصد داریم در سال ۹۸ مشتریان‌مان را دو برابر کنیم، استراتژی اصلی این شرکت در سال 1398 را در بخش کلاد دانست که با عنوان راهکاران ابری عرضه می‌شود و خاطرنشان کردکه ما می‌خواهیم به تدریج تمام محصولات خود را بر روی سرویس‌های ابری (کلاد) ارایه دهیم و بر توسعه فراگیر راهکاران ابری تا ۱۴۰۰ تمرکز خواهیم کرد.

وی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد که در سال 1398 با حمایت موسسین شرکت و هدایت هیات مدیره و همراهی تیم ۱۱۰۰ نفره همکاران سیستم در این شرکت یک گام دیگر به جلو بردارند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.