گلکسی نوت 10 شاید هیچ دکمه فیزیکی مانند دکمه‌های ولوم یا پاور نداشته باشد

گزارش‌های منتشر شده در خصوص طراحی گلکسی نوت 10 سامسونگ از حذف تمامی دکمه‌های فیزیکی آن از جمله دکمه‌های ولوم صدا، دکمه پاور و حتی دکمه بیکسبی و جک 3.5 میلیمتری صدا خبر دارد.

0

نزدیک شدن به فصل تابستان به این معناست که مطابق هر سال باید منتظر آغاز سیل شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد گلکسی نوت جدید سامسونگ باشیم. حالا نوبت به گلکسی نوت 10 رسیده تا پس از شایعات مطرح شده در مورد دوربین گلکسی نوت 10 حالا گمانه‌زنی‌هایی در مورد طراحی گلکسی نوت 10 را شاهد باشیم.

گلکسی نوت 10 به احتمال فراوان در ابتدای شهریور ماه و مطابق سال‌های گذشته پیش از کنفرانس ایفا برلین رونمایی خواهد شد اما تفاوتی که امسال با سال‌های گذشته دارد این است که امسال دهمین سالگرد تولد سری نوت سامسونگ است و مطمئنا سامسونگ برنامه‌های جالبی برای دهمین نسخه سری نوت خود دارد.

حذف تمامی دکمه‌های فیزیکی در طراحی گلکسی نوت 10 سامسونگ

یکی از این برنامه‌های جالب که مطمئنا می‌تواند شگفتی بازار تلفن همراه را به دنبال داشته باشد طراحی گلکسی نوت 10 و حذف تمامی دکمه‌های فیزیکی آن از جمله دکمه‌های ولوم صدا، دکمه پاور و حتی دکمه بیکسبی و جک 3.5 میلیمتری صدا باشد.

بنابر گزارشی که وب‌سایت معتبر اندروید پلیس منتشر کرده، سامسونگ خود را برای عرضه دو نسخه با اندازه‌های متفاوت گلکسی نوت 10 آماده می‌کند.

این دو نسخه شامل یک نسخه با اندازه قابل انتظار همیشگی و یک نسخه کوچکتر از اندازه همیشگی خواهد بود و نکته جالب‌تر در طراحی گلکسی نوت 10 همانطور که اشاره کردیم در کنار حذف جک 3.5 میلیمتری صدا، حذف تمام دکمه‌های فیزیکی روی بدنه خواهد بود.

بنابر بر این گزارش سامسونگ با حذف دکمه‌های فیزیکی بدنه گلکسی نوت 10، نقاط لمسی حساسی را روی بدنه گلکسی نوت 10 قرار خواهد داد تا عملکرد این دکمه‌ها را داشته باشند و برای دکمه پاور نیز از حسگر اثر انگشت استفاده خواهد کرد.

البته پیش از این نیز گزارش‌هایی در خصوص حذف دکمه‌های فیزیکی بدنه گلکسی نوت جدید سامسونگ منتشر شده بود اما حالا این گزارش جزئیات بیشتری داشته و در واقع گزارش قبلی را تصدیق می‌کند.

حذف جک هدفون به معنی حذف یک امتیاز تبلیغاتی سامسونگ خواهد بود

حذف دکمه‌های فیزیکی به کنار، سامسونگ ظاهرا با حذف این دکمه‌ها و در کنار آن حذف درگاه جک 3.5 میلیمتری صدا تلاش دارد یک گوشی کاملا پوشیده شده از صفحه نمایش را به نمایش بگذارد. اما حذف جک 3.5 میلیمتری صدا مطمئنا برای این شرکت کار راحتی نخواهد بود چرا که سال‌هاست ادامه استفاده از آن را به عنوان امتیازی برای محصولات خود در برابر محصولات رقبا به خصوص اپل مطرح کرده است.

در عین حال اگر بخواهیم گزارش بالا را جدی بگیریم، همچنان حفره قلم هوشمند اس پن بر روی بدنه گلکسی نوت جدید سامسونگ باقی خواهد ماند که همواره به عنوان مانعی برای افزایش ظرفیت .و طبیعتا بزرگتر کردن باتری سری نوت سامسونگ مطرح بوده است.

زمان زیادی تا رونمایی گلکسی نوت 10 سامسونگ باقی مانده و نمی‌توان شایعات را در این زمان کاملا جدی گرفت و در طول تابستان پیش رو مطمئنا شایعات بیشتری در خصوص این گوشی سامسونگ خواهیم شنید. مانند همیشه منتظر می‌مانیم!

منبع AndroidPolice
از طريق Theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.