درز تصویر رسمی گلکسی ام 40 سامسونگ پیش از رونمایی رسمی

به تازگی تصویری از گوشی میان رده گلکسی ام 40 سامسونگ به بیرون درز پیدا کرده که احتمالاً علاوه بر هند، در بازار بسیاری از کشورهای در حال توسعه نیز عرضه خواهد شد.

0

هرچند سامسونگ سری ام را صرفا برای عرضه در بازارهای نوظهور و کشورهای در حال توسعه مانند هند ایجاد کرده است، با این حال احتمال دارد گوشی گلکسی ام 40 با توجه به داشتن مشخصات سخت افزاری قابل قبول در کشورهای دیگر هم عرضه گردد؛ هرچند بدون شک ایالات متحده جزو آن‌ها نخواهد بود.

تصویر درز کرده از گوشی گلکسی ام 40 توسط 91Mobiles نشان می‌دهد که با یک گوشی قابل قبول میان رده روبه‌رو خواهیم بود، چراکه این سبک طراحی و پنل نمایشگر مجهز به ناچ نقطه‌ای آن را پیش‌تر صرفا در گوشی‌های بالا رده سامسونگ مشاهده کرده‌ایم.

در سوی دیگر سامسونگ از دوربین سه گانه در قاب پشتی این محصول استفاده کرده است که می‌تواند پاسخی به گوشی‌های میان رده سری آنر هواوی باشد.

از جمله مشخصات سخت افزاری گلکسی ام 40 سامسونگ می‌توان به نمایشگر 6.3 اینچی با پنل Infinity-O، تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 675، 6 گیگابایت حافظه رم، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، حافظه ذخیره سازی داخلی 128 گیگابایتی و باتری 3500 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

این گوشی سامسونگ از تاریخ 11 ژانویه در هند و از طریق فروشگاه آنلاین آمازون قابل خرید هست؛ البته احتمالاً شاهد عرضه آن در سایر بازارها با قیمت بالاتری خواهیم بود.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.