ترکیب دوربین گلکسی نوت 10 سامسونگ احتمالاً این شکلی خواهد بود

به تازگی برخی منابع نزدیک به سامسونگ فاش کرده‌اند که این شرکت کره‌ای از چینش عمودی شکل دوربین در قاب پشتی گلکسی نوت 10 استفاده خواهد کرد.

0

با نزدیک شدن به تاریخ معرفی پرچم‌دار جدید سری گلکسی نوت سامسونگ، شاهد افزایش شایعات پیرامون ویژگی‌های ظاهری و سخت افزاری آن هستیم. در همین راستا نیز امروز شاهد تصویری رندر شده از این محصول هستیم که چینش عمودی شکل دوربین گلکسی نوت 10 را فاش می‌کند.

هرچند سامسونگ طی سال‌های تقریباً از یک نوع دوربین و سیستم در گوشی‌های سری گلکسی اس و نوت استفاده، با این حال احتمال دارد این رویه برای گلکسی نوت 10 تغییر پیدا کند.

بدیهی است با افزایش تعداد دوربین و سنسورهای مختلف در قاب پشتی، معضل شکل دهی و چینش مورد قبول عموم کاربران رخ دهد. به عنوان مثال چندی تصاویر رندر شده منتسب به آیفون 11 با دوربین سه گانه منتشر شد که به شکل غیر مرسومی در قاب پشتی آن تعبیه شده بود. البته آن‌طور که به نظر می‌رسد سامسونگ بر این مشکل غلبه کرده و دوربین گلکسی نوت 10 را همانند تصویر فوق در قاب پشتی این محصول جای داده است.

در نظر داشته باشید که این اطلاعات هنوز توسط هیچ منبع معتبری تایید یا رد نشده است، با این حال در صورت به حقیقت پیوست آن‌ها شاهد تغییر سیستم چینش دوربین افقی شکل استفاده شده در گلکسی اس 10 مدل 5G به شکل عمودی و دو ردیف در Note10 خواهیم بود.

جزئیات دوربین گلکسی نوت 10 سامسونگ

همان‌طور که در تصویر فوق مشاهده می‌شود، سه دوربین اصلی، واید و تله در سمت چپ و سنسورهای سنجش عمق و  ToF و flood illuminator در سمت راست به همراه فلش قرار گرفته‌اند. هنوز هیچ اطلاع دقیقی از شیوه عملکرد سنسور flood illuminator در دست نیست، با این حال برخی منابع از آن به عنوان نسل جدید سنسور مادون قرمز یاد می‌کنند.

همان‌طور که گفته شد این طرح هنوز تایید نشده و احتمالا تغییر مکان قرار گیری سنسورها و یا ادغام دو محفظه قرار گیری آن‌ها وجود دارد. درنهایت این تصویر فاش می‌کند که همچون گلکسی اس 10 نسخه 5G، سامسونگ در پرچم‌دار جدید سری نوت نیز سنسور تشخیص ضربان قلب را حذف کرده است.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.