درز مشخصات فنی، تصاویر و ویدئو کار با موتورولا زد 4 پیش از رونمایی رسمی!

در حالی که شرکت موتورولا هنوز وجود گوشی زد 4 را تائید نکرده، به تازگی یک فعال شبکه‌های اجتماعی توانسته به نسخه‌ای از این گوشی دست پیدا کرده و مشخصات آن پیش از رونمایی رسمی لو دهد!

0

حفظ اطلاعات محصولات جدید به خصوص حوزه فناوری و دیجیتال پیش از عرضه رسمی به بازار از اهمیت بالایی برخوردار است. البته به نظر می‌رسد موتورولا این لازمه هیجان انگیز را فراموش کرده، چراکه به تازگی بررسی اولیه و آنباکس گوشی معرفی نشده موتورولا زد 4 پیش از رونمایی رسمی توسط این کانال در یوتیوب منتشر شده است.

داستان از این قرار بوده که این یوتیوبر معروف با مشاهده لینک فروش گوشی موتورولا زد 4 در فروشگاه آمازون که بعدا حذف شد و البته مطابق معمول از این لینک همچنان قابل دسترسی است اقدام به خرید ان می‌کند و در کمال ناباوری چند روز بعد آن را دریافت می‌کند! حالااطلاعات ارائه شده توسط وی با آنچه که در فروشگاه آمازون ثبت شده مطابقت دارد، از این رو می‌توان صحت و سقم آن‌ها را تائید کرد.

مشخصات فنی گوشی موتورولا زد 4

بر این اساس گوشی Motorola Z4 از نمایشگری 6.4 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‎دی پلاس بهره برده که در قسمتی از آن سنسور اثر انگشت جای گرفته و برخلاف پرچم‌داران 2019، شاهد به کار گیری یک بریدگی قطره‌ای در وسط آن هستیم. این پنل توسط فناوری نه چندان جدید گوریلا گلس نسل سوم محافظت می‌شود.

در قلب این گوشی تقریباً بالا رده از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 675 و تراشه گرافیکی آدرنو 680 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی استفاده شده است.

دوربین موتورلا زد 4

اما شاید بتوان نقطه قوت گوشی موتورولا زد 4 را داشتن دوربین‌های باکیفیت دانست، طوری که در قاب پشتی این محصول از سنسور 48 مگاپیکسلی سازگار با فناوری Quad Pixel استفاده شده و دوربین سلفی نیز از سنسور 25 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی موتورولا می‌توان به پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و USB-C، جک 3.5 میلیمتری صدا، سازگاری با ماژول 5G Moto Mod، باتری 3600 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژر 15 واتی اشاره کرد. دانست این نکته هم بد نیست که با پرداخت 500 دلار برای خرید موتورولا زد 4 یک ماژول تصویر برداری 360 درجه موتو مود هم به رایگان دریافت خواهید کرد.

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.