تماس تصویری گروهی هشت نفره برای نسخه اندروید Google Duo عرضه شد

در جدیدترین نسخه اندرویدی اپلیکیشن تماس تصویری Google Duo، شاهد افزوده شدن قابلیت پشتیبانی از تماس گروهی هشت نفره و حالت ذخیره سازی دیتای مصرفی هستیم.

2

برقراری تماس تصویری به خصوص در زمانی که فاصله زیادی از خانه و دوستانتان دارید، بدون شک یکی از راه‌هایی است که می‌توان حس دلتنگی را تا میزان زیادی التیام بخشد. این ویژگی می‌تواند در انجام پروژه‌های به صورت دورکاری یا نظارت از راه دور کارایی هم داشته باشد که به لطف دسترسی وسیع کنونی به شبکه‌های اینترنت پهن پاند محقق شده است.

در این بین هرچند تا پیش از این شاهد استفاده از اپلیکیشن Google Duo صرفاً برای برقراری تماس تصویری دونفره بودیم، با این حال گوگل به تازگی امکان تماس تصویری گروهی هشت نفره را به آن اضافه کرده است. Google Duo در تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های مبتنی بر اندروید و iOS کار می‌کند، بنابراین می‌توانید با همه دوستان نزدیک و اعضای خانواده فقط با همین یک برنامه تماس بگیرید.

بر این اساس از این پس عموم افراد قادر به برقراری تماس گروهی هشت نفره از طریق اپلیکیشن Duo خواهند بود که به ادعای گوگل توسط پروتکل‌های امنیتی دو طرفه حفاظت می‌شود؛ بدین معنا که هیچ‌گونه دیتای ارسالی از سوی کاربران بر روی سرورهای شرکت توسعه دهنده ذخیره نخواهد شد.

برای استفاده از قابلیت تماس تصویری گروهی هشت نفره بایستی آخرین نسخه Google Duo را نصب کنید

همچنین به گفته گوگل، نسخه جدید اپلیکیشن تماس تصویر Duo از قابلیت data saving برای ذخیره پهنای باند کاربران استفاده می‌کند. البته این ویژگی در حال حاضر برای کشورهایی مانند هند، برزیل و اندونزی که قیمت پهنای باند همراه در آن‎ها بالاست کارایی خواهد شد. در سوی دیگر هرچند شرکت توسعه دهنده بر روی فناوری‏‎های جدیدی برای افزایش کیفیت تماس تصویری از طریق این اپلیکیشن کار می‌کند، با این حال بدیهی است که صورت فعال کردن قابلیت data saving شاهد افت نسبی کیفیت تماس باشیم.

درنهایت گوگل قابلیت چسباندن متن و استیکرهای مختلف بر روی پیام‌های تصویری ضبط شده را به اپلیکیشن Duo اضافه کرده که البته در حال حاضر برای کاربران اندرویدی قابل دسترس است.

منبع phandroid
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مریم می‌گوید

    سلام چقدر باید صبر کنم تا اثراتش از بین بره؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اثرات چه چیزی؟!