گزارش:‌ ندای وظیفه‌ی امسال فقط یک Modern Warfare است!

تا کنون چندین بار اعلام شده که بود احتمالا ندای وظیفه‌ی امسال یک قسمت از مجموعه‌ی فرعی جنگاوری نوین یا همان Modern Warfare باشد. حالا منابع مختلف گزارش می‌دهند که ندای وظیفه‌ی امسال احتمالا یک ریبوت در این مجموعه خواهد بود.

0

در ماه اردیبهشت با دیده شدن نام Modern Warfare در پروفایل لینکدین برخی از سازندگان عناوین ندای وظیفه: جنگاوری نوین در گذشته، شایعه‌ی ادامه پیدا کردن این مجموعه در سال جاری قوت گرفت. در حالی که اکتیویژن اعلام کرده بود که در تیرماه امسال رسما از بازی بعدی ندای وظیفه رونمایی می‌کند، حالا اطلاعات جدیدی در این باره کسب کرده‌ایم که نشان می‌دهند ندای وظیفه‌ی امسال احتمالا فقط یک Modern Warfare خواهد بود و در واقع ریبوتی از این مجموعه است.

با توجه به این گزارش، این بازی Call of Duty: Modern Warfare نامیده می‌شود که در آن شاهد ریبوت سری Modern Warfare و برخی از المان‌های آن خواهیم بود با این حال این بازی هنوز هم برروی جنگ‌های مدرن تمرکز دارد.

این گزارش در ابتدا توسط یکی از کاربران یو‌توب به نام LongSensation منتشر شد. پس از انتشار این گزارش، جیسون شرایر از وب‌سایت Kotaku از طریق توییتر به آن واکنش نشان داد و اعلام کرد که این گزارش کاملا درست است.

در واقع این موضوع که ندای وظیفه‌ی امسال یک Modern Warfare است حالا برای مدتی است که برای همه محرز شده، اما اطلاعات جدید می‌گویند که این بازی ادامه‌ای برای این مجموعه نخواهد بود بلکه یک ریبوت در آن است.

همچنان که «رابرت بولینگ» یکی از سازندگان پیشین این مجموعه، با انتشار تصویری از خود این موضوع را تا حد زیادی واضح کرده است:

با این حال باید این گزارش را تا زمان تایید نهایی اکتیویژن تنها به عنوان یک شایعه پذیرفت. انتظار می‌رود تا در جریان مراسم E3 2019 اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر شود. یوروگیمر تایید کرده که 9 خرداد این بازی رسما معرفی می‌شود. با فارنت همراه باشید.

منبع gamenews
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.