کلینیک آنلاین ساختمانی کارویس

0

شروع کلینیک خدمات ساختمانی کارویس با هدف حال خوب بخشیدن به ساختمان هایی بود که زیبایی اولیه خودشان را از دست داده بودند و احتیاج داشتند تا لباس کهنه و پوسیده خود را از تن در بیاورند و رختی نو به تن کنند. برای این کار کارویس با تشکیل دادن تیمی جوان و با انگیزه در راه زیبا سازی ساختمان ها گام برداشته و در کمتر از دو سال توانسته با بکارگیری خدمات آنلاین و ارائه پشتیبانی 24 ساعته خود، اعتماد و رضایت مشتریانی همچون ایران مال را در پی داشته باشد.

اگر همچنان دنبال راه چاره برای رفع مشکلات ساختمانی خود هستید، بهتر است با یک تماس با تیم مشاوران کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید. تیم خدمات ساختمانی کارویس در دو بخش خدمات نما از جمله نورپردازی، رنگ آمیزی، پوشش نانو، نماشویی و نصب دوربین مدار بسته، و خدمات داخلی از جمله بازسازی و نوسازی، دکوراسیون داخلی، خط کشی پارکینگ، نصب کاغذ دیواری و حتی کف سابی ساختمان فعالیت دارد.

کارویس آماده ارائه این خدمات ساختمانی در کمترین زمان و بالاترین کیفیت به تمامی هموطنان عزیز است. کارویس به شما این تضمین و اطمینان خاطر را می دهد که اگر تا مدت 3 ماه پس از ارائه این خدمات، مشکلی برای ساختمان شما به وجود آمد، تیم متخصص خود را برای رفع آن در کمترین زمان ارسال خواهد کرد.

نماشویی ساختمان

شاید مدت زمان زیادی باشد که نمای ساختمان شما آلودگی های زیادی را به خود گرفته و نیاز به نماشویی دارد اما  شما به آن توجه نمی کنید . به قول معروف “از دل برود هر آنچه از دیده برفت”. باید گفت نمای ساختمان بیشتر از چشم می افتد چون همیشه در معرض هوای آزاد است و آلودگی ها را به خود جذب می کند و تازه دیر به دیر نیز نماشویی می شود. آیا تا به حال درگیر و دار خانه تکانی دم عید، به فکر نماشویی ساختمانتان افتاده اید؟ آیا به یاد دارید آخرین باری که اقدام به نماشویی خانه یا محل کارتان کردید کی بود؟

نماشویی ساختمان کارویس

به نظر می رسد ما شهر نشین ها نسبت به زیبایی و پاکیزگی نمای محل زندگی و نماشویی ساختمان مان تا حدودی بی تفاوت شده ایم. بعضی از ما فکر می کنیم نماشویی یک کار پر دردسر و هزینه بر است که به زحمتش اصلا نمی ارزد. عده ای دیگر معتقدیم در فرهنگ آپارتمان نشینی ما نماشویی هنوز جایگاهی ندارد و هرگونه مذاکره چند جانبه بین همسایه ها برای نماشویی ساختمان به بن بست می رسد. و بالاخره  عده ای حدس می زنیم به جای نماشویی بهتر است کل نمای ساختمان را تعویض کنیم یا حد اقل آن را رنگ آمیزی کنیم. خبر خوب این است که این افکار ما واقعیت ندارد و شما می توانید بدون نیاز به تعویض کل نما یا رنگ آمیزی آن، کار را به یک تیم نماشویی کاربلد واگذار کنید و بدون تحمل دردسر اضافی، صرفا تماشا کنید که چگونه با استفاده از تکنولوژی های جدید نماشویی روح تازه ای به محل زندگی و کارتان دمیده می شود.

تیم حرفه ای نماشویی کارویس، شستشوی نمای منزل و دفتر کار شما و یا هر ساختمان دیگری را، از هر جنسی که باشد، در کمترین زمان ممکن و با محافظت از جنس نما انجام می دهد. متخصصان نماشویی ساختمان ما که دارای گواهینامه بین المللی ایراتا هستند، از روشهای ایمن و موثر نماشویی استفاده می کنند تا از ابتدا تا انتهای عملیات شستشوی نما، خیال شما کاملا آسوده باشد و با اطمینان خاطر به کار و زندگی خود برسید و در پایان عملیات نماشویی، فقط لازم باشد از زیبایی، پاکیزگی و تازگی نمای منزل یا محل کارتان لذت ببرید.

بازسازی ساختمان

شاید برایتان جالب باشد که بدانید چرا همیشه بعد از مدتی فضای کسل کننده ساختمان باعث می شود روحیه شما نیز از آن حالت خوب و شاداب خود جدا شود. شاید از دلایل اصلی این مشکل می تواند تأثیرات منفی فضایی باشد که شما مدت زمان طولانی تری را در آن سپری می کنید. اما راه حل شما چیست و چگونه می توانید دوباره به حالت شاد بازگردید؟

توصیه کارویس به شما این است که با بازسازی فضای محلی که بیشترین وقت خود را در آنجا سپری می کنید، روحیه خود را نیز بازسازی کنید، و زیبایی فوق العاده ای را به ساختمان خود هدیه دهید. بازسازی ساختمان یکی از مواردی است که باید به گونه ای به اجرا در آورده شود تا افراد ساکن در آن ساختمان را دچار دلزدگی و یا خستگی نکند و این تنها زمانی به وقوع می پیوندد که شما با یک تیم بازسازی حرفه ای مثل کارویس آغاز به کار کنید، و آن ها بنا به نظر و نیاز های شما بازسازی ساختمان را آغاز کنند. مدت زمان معمول در بازسازی ساختمان بسته به نوع درخواست شما متفاوت خواهد بود، اما به طور معمول بین یک هفته تا 2 ماه متغیر است.

بازسازی ساختمان کارویس

بازسازی ساختمان را به چه کسی بسپارید؟

بهتر است از تمام تعهدات و نوع قرارداد و ضمانت شرکت کاملا آگاه باشید تا بتوانید بهترین راهکار را برای بازسازی و نوسازی ساختمان خود پیدا کنید. شرکت های متفاوتی هستند که خدمات بازسازی ساختمان را به شما ارائه می دهند اما شما هستید که قبل از شروع کار باید از تمام مراحل بازسازی و نوسازی ساختمان اطلاع داشته باشید. برای این کار پیشنهاد ما این است که با یک مشاور خوب تماس بگیرید و بعد از دریافت اطلاعات کافی عمل بازسازی ساختمان خود را آغاز کنید.

اما اگر وقت تماس گرفتن ندارید ما برای شما نکات مهم راجع به اینکه شما بهترین انتخاب را انجام دهید می گوییم. از مهمترین نکات این است که شرکتی که با آن شروع به کار می کنید باید ضمانت به شما بدهد که بعد از کار بازسازی ساختمان اگر مشکلی در بخش های مختلف ساختمانتان ایجاد شد، کار بازسازی و یا نوسازی ساختمان دوباره انجام می گیرد. البته آسودگی خاطر و اطمینان قلبی شما علاوه بر ضمانت به کیفیت نیز بستگی دارد. شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین متبحر و باتجربه خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد.

 کفسابی ساختمان

ما در فضای داخلی ساختمان با سقف یک رابطه دوری و دوستی داریم، با دیوارها یک رابطه کاری و رسمی داریم ولی با کف ساختمان یک دوستی صمیمی داریم، چه هنگام راه رفتن و چه در حال نشستن و چه زمان خواب. ما روی تمیزی و زیبایی این دوستمان جلوی غریبه و آشنا خیلی حساب باز می کنیم. مدل لباسش (نوع کفپوش) را با دقت انتخاب می کنیم و مرتب آن را برایش می شوییم. اما این کفپوش دوست داشتنی هر از گاهی به حمام و کیسه کشی حسابی احتیاج دارد. اینجاست که متخصصان کفسابی کارویس می توانند با دقت و مراقبت کامل، کفپوش شما را سرحال و تمیز و براق کنند.

 دکوراسیون داخلی

شاید به این نکته دقت کرده باشید که بعد از تعویض یکی از وسایل مربوط به داخل منزل چقدر روحیه شما دچار تحول می شود، اما چگونه می توانید تمام منزل خود را یک تغییر اساسی دهید تا این تغییر هم طبق نظرات شما باشد و هم اصولی به اجرا در آورده شود؟ برای این کار تبلیغات جذاب زیادی انجام می شود، اما باید گفت دکوراسیون داخلی یکی از مواردی است که حتما باید با کمک مشاورین حرفه ای و دلسوزی همچون کارویس، به صورت تخصصی به اجرا در آورده شود، تا بتواند در بلند مدت رضایت ساکنین منزل را جلب کند.

خط کشی جایگاه خودرو

پارکینگ در ذهن ما یک فضای ایمن است برای نگهداری خودروهایمان. همه ما دوست داریم با خیال راحت و بدون ترافیک بتوانیم وارد پارکینگ شویم، جایگاه خودروی خود را پیدا کنیم و همان جا پارک کنیم. کارویس با ارائه سرویس خط کشی پارکینگ و شماره گذاری جایگاه خودرو به شما کمک می کند تا با خیال آسوده جای پارک خودرویتان را پیدا کنید و از نظم و آرامش حاکم بر پارکینگ لذت ببرید.

کاغذ دیواری

برای اینکه با قیمت مناسب منزل خود را با یک تغییر متحول کنید می توانید از کاغذ دیواری با رنگ ها و طرح های متنوع و زیبا در نمونه های مختلف استفاده کنید. کارویس با بکارگیری افراد متخصص و متعهد این امر را برای شما راحت تر کرده است. حتی اگر می خواهید هزینه نصب کاغذ دیواری را نپردازید، می توانید خودتان این کار را انجام دهید. و یا می توانید با تماس با تیم مشاوران حرفه ای و دلسوز کارویس سؤالات خود را راجع به نوع کاغذ دیواری و روش های نصب آن بپرسید و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید.

این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی است و فارنت مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.