تفریحات آبی کیش در تور کیش

0

بدون شک تفریحات آبی کیش اصلی ترین و پرهیجان ترین تفریحات تور کیش است. قسمت عمده رزرو هتل کیش با هدف شرکت در همین ورزش ها و تفریحات آبی صورت می پذیرد.

قیمت تفریحات آبی در ایام اوج رزرو تور کیش افزایش پیدا می کند و این امری طبیعی است در واقع افزایش قیمتی وجود نداشته و در ماههای گرم سال یا خلوت، کارفرمایان ناچار برای جذب مشتری بیشتر قیمت خدمات خود را کاهش می دهند و دوباره در ماههای شلوغ به حالت عادی باز میگردد.

اگر در گروه علاقمندان به ورزشهای آبی هستید و ترجیح می دهید با رزرو تورکیش حتما برخی از آنها را تجربه کنید توصیه می شود با استفاده از بن های تخفیف که  از طرف هتل کیش با حدود 70 درصد تخفیف و یا سایت هایی همچون کیش لندیار در برخی از آنها شرکت نمایید.

جت اسکی هیجان انگیز برای عاشقان سرعت و هیجان ، غواصی برای آنان که عاشق اکتشاف هستند، اسکی روی آب برای ماجراجویان، کیبل اسکی برای افراد سرسخت، پارک آبی رو باز برای راحت طلبان ،  فلای بورد کیش و…. از جمله تفریحاتی است که در رزرو تور کیش می توان از آنها بهرمند شد.

جت اسکی کیش

جت اسکی در کیش

جت اسکی یکی از پر طرفدار ترین بازی های آبی در جزیره کیش است که به دلیل آب وهوای خاص و اغلب گرم، گردشگران زیادی را ترغیب به رزرو تور کیش می‌نماید.

این ورزش پر هیجان، انرژی منفی را تخلیه کرده و روحیه نشاط و جوانی را در افراد تقویت میکند. از نکات مثبت جت اسکی مناسب بودن آن برای تقریبا هر رده سنی می باشد. در صورتی که کیبل اسکی و قایق بادبانی نیاز به مهارت و قدرت دارد. پس در رزرو تور کیش جت اسکی از تفریحاتی است که هر شخصی می تواند تجربه نماید.

غواصی در کیش

غواصی در کیش

غواصی در رزرو تور کیش از گذشته تا کنون جزو اصلی ترین ورزش ها و  تفریحات در جزیره کیش بوده تا جایی که در حال حاضر بیشترین تمرینات علمی غواصی صنعتی و تفریحی در این جزیره زیر نظر مربیان کارآزموده انجام میشود.

وجود مدرسه غواصی در جزیره کیش باعث شده رزرو تور کیش به منظور آموزش و تحصیل در این رشته انجام شود. غواصی صنعتی یکی از پر درآمدترین شغل ها در جهان است که سالانه تیم های زیادی برای یادگیری علمی آن روانه جزیره کیش می شوند زیرا غواصی در آبهای آزاد تفاوت زیادی با مخازن مصنوعی دارد.

اسکی روی آب در کیش

اسکی روی آب در کیش

اسکی روی آب یکی دیگر از ورزش های آبی که سالانه رزرو تور کیش به منظور تمرین برای این مسابقات نیز صورت میگیرد. اسکی روی آب ورزشی است که هر فرد با استفاده از یک قایق موتوری و کابلی که به بدنه  آن متصل شده و بروی آب کشیده می شود

این ورزش قدرت عضلانی بالاتنه و پایین تنه را می طلبد و علاوه بر تفریحی مهیج، ورزشی است که در المپیک مورد توجه قرار دارد. امکاناتی که باید در این رشته ورزشی به همراه داشته باشید: جلیقه نجات، عینک مخصوص و طناب می‌باشد.

کیبل اسکی کیش

کیبل اسکی کیش

کیبل اسکی یکی دیگر از بهترین ورزش ها وتفریحات آبی در رزرو تورکیش به شمار می آید. کیبل اسکی کیش یکی از بزرگترین کیبل اسکی های خاور میانه بوده که مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است. طول کیبل اسکی 860 متر و عرض آن 160 متر می باشد. این ورزش با 5 دکل ظرفیت بازی  12نفر را به صورت همزمان دارد.

سرعت کیبل اسکی درواقع بین 20 تا 60 کیلومتر در ساعت متغیر می باشد. کلیه افراد بالای سه سال که رزرو تور کیش انجام داده اند، میتوانند ازاین ورزش مهیج استفاده کنند.

پارک آبی رو باز کیش یا (اوشن)

پارک آبی رو باز کیش یا (اوشن)

بدون شک پارک آبی اوشن یکی از مهیج ترین  و بهترین تفریحات آبی در رزرو تور  کیش است . این پارک به مساحت 5 هکتار در جاده جهان بنا شده است. اولین وبهترین پارک آبی ایران است که براساس قلعه خورشید طراحی واحداث شده است. با اینکه مهیج است به نوعی امن ترین و آرام ترین تفریح برای سالمندان و کودکان شناخته می شود.

ظرفیت روزانه پار آبی نزدیک به سه هزار و300 نفر و روزهای مختص به بانوان و آقایان در سایت این مجموعه مشخص شده است. پرواز در این منطقه به دلیل روباز بودن مجموعه برای بانوان ممنوع می باشد.

فلای بورد کیش

فلای بورد کیش

یکی از پر مهیج ترین تفریحات کیش محسوب شده است، افرادی که قدرت بدنی بالا ،قدرت تصمیم گیری و حفظ تعادل زیادی در هنگام پرواز در روی سطح آب دارند این ورزش بهترین انتخاب برای شمااست .

این ورزش قابل استفاده در استخرها ،اسکله های تفریحی ،کلوپ های دریایی وقابل نصب روی جت اسکی می باشد. اگر مایل به تجربه این بازی هستید ابتدا آموزش های لازم را گذرانده و دوره مبتدی خود رادر عمق دو ونیم متر و دوره حرفه ایی خود را برای شیرجه زدن و… در عمق 4 تا  6متر بگذرانید وازاین حرفه نهایت لذت و اوج هیجان در آب را داشته باشید.

این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی است و فارنت مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.