بسته اینترنت رایگان یک گیگابایتی؛ هدیه اپراتورهای تلفن همراه به‌ تمام مشترکان به مناسبت روز ارتباطات

روز گذشته محمدجوادی آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه توئیتر خود از عرضه بسته اینترنت رایگان یک گیگابایتی به مشترکان اپراتورهای تلفن همراه به مناسبت «روز ارتباطات» خبر داد.

0

حالا امروز اپراتورهای تلفن همراه عرضه این بسته اینترنت رایگان یک گیگابایتی را آغاز کرده‌اند که مشترکان برای دریافت آن فقط امروز را فرصت دارند.

همراه اول

همراه اول در این میان با ارسال پیامکی به مشترکان خود ضمن تبریک روز ارتباطات از مشترکان خود دعوت کرده که برای دریافت بسته اینترنت رایگان یک گیگابایتی صرفا امروز با شماره‌گیری #98* درخواست خود را ثبت کنند.

ایرانسل

ایرانسل نیز این بسته اینترنت رایگان یک گیگابایتی را برای مشترکان خود فراهم کرده است که مانند همراه اول با با شماره‌گیری #98* و صرفا در روز ۲۹ اردیبهشت امکان‌پذیر است. ایرانسل همچنین اعلام کرده که مهلت استفاده از این بسته، فارغ از زمان فعال‌سازی، تا پایان روز سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۸ است.

ایرانسل همچنین به مناسبت ماه مبارک رمضان، بسته‌های مخصوص مکالمه و اینترنت همراه را بر اساس میزان مصرف مکالمه و دیتای هر مشترک ارائه داده است که با شماره‌گیری کد دستوری #۴۴۴۴* فعال می‌شوند.

رایتل

مشترکان رایتل نیز می‌توانند با شماره‌گیری همان کد دستوری مانند ایرانسل و همراه اول درخواست خود برای فعال شدن بسته اینترنت رایگان یک گیگابایتی را ثبت کنند. رایتل هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص مهلت زمانی در نظر گرفته شده برای استفاده از این بسته اعلام نکرده است.

شاتل موبایل

اما در این میان ظاهرا شاتل موبایل نیز به عنوان فعال‌ترین اپراتور مجازی تلفن همراه دست به کار شده و اگر چه هدیه و حجم بیشتری را برای مشترکان خود در نظر گرفته اما مدت زمان کمتری را برای مصرفا بسته اینترنتی هدیه در نظر گرفته است.

بنابر اعلام شاتل موبایل کلیه مشترکان قدیمی و جدید سیمکارت های شاتل، 1300 مگابایت اینترنت شاتل موبایل پلاس به همراه 100 دقیقه مکالمه شاتل موبایلی هدیه می‌گیرند.، این طرح در روز یکشنبه 29 اردیبهشت ماه به مدت 24 ساعت برای مشترکین شاتل موبایل فعال شده و آن‌ها می‌توانند از بسته‌ هدیه «شاتل موبایل پلاس» در صدها شهر کشور استفاده کنند. همچنین 100 دقیقه مکالمه شاتل موبایلی به حساب سیم‌کارت مشترکین این اپراتور اضافه خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.