درز مشخصات باتری گلکسی نوت 10 فایو جی از بالاترین ظرفیت باتری تا به امروز خبر دارد

به تازگی شاهد درز برخی اطلاعات از پرچم‌دار جدید سری گلکسی نوت سامسونگ بوده‌ایم که بیان می‌کنند گلکسی نوت 10 فایو جی به باتری 4300 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

0

بر کسی پوشیده نیست که دوام شارژ باتری یکی از اصلی‌ترین معیارهای اصلی خریداران گوشی هوشمند در هنگام مراجعه به بازار است. در همین راستا نیز سامسونگ به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی هوشمند همواره در سال‌های اخیر سعی کرده این ویژگی را در محصولاتش ارتقا دهد. پیرامون همین موضوع نیز به تازگی اطلاعاتی توسط یکی از منابع نزدیک به سامسونگ به بیرون درز کرده که بیان می‌کنند گلکسی نوت 10 فایو جی دارای بالاتری ظرفیت باتری در بین محصولات سری نوت خواهد بود.

اگر به خاطر داشته باشید شرکت سامسونگ بر سر موضوع انفجار باطری به کار رفته در گلکسی نوت 7 با مشکلات عدیده‎ای روبه‌رو شد، از این رو ظرفیت باتری به کار رفته در گلکسی نوت 8 را کاهش داد. البته این رویه در گلکسی نوت 9 بار دیگر تغییر کرد و آن‌طور که به نظر می‌رسد ظرفیت باتری به کار رفته در پرچم‌دار جدید سری نوت نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

بر این اساس گلکسی نوت 10 با شماره ساخت EB-BN972ABU به تازگی توانسته گواهینامه استاندارد کره جنوبی را کسب کند. در ذیل توضیحات این گوشی از دو مدل باتری با ظرفیت  4170 و 4300 میلی آمپر ساعت یاد شده است که به نظر می‌رسد مدل دوم مربوط به گلکسی نوت 10 نسخه 5G باشد.

بالاترین ظرفیت باتری در میان سری گلکسی نوت

اگر این اطلاعات به حقیقت تبدیل شوند و شاهد به‌کارگیری باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی در گلکسی نوت فایو جی باشیم، پرچم‌دار جدید سری گلکسی نوت دارای بالاترین ظرفیت باتری میان گوشی‌های برند نوت خواهد بود. به عنوان مثال سال گذشته شاهد استفاده از باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی در نوت 9 بودیم که این رقم برای +Galaxy S10 به 4100 میلی‌آمپرساعت افزایش یافت.

گلکسی نوت 10 فایو

البته در نظر داشته باشید که این بیشترین ظرفیت باتری استفاده شده در محصولات سامسونگ نیست، چراکه گلکسی فولد و Galaxy S10 5G به ترتیب به باتری 4380 و 4500 میلی‌آمپرساعتی تجهیز شده‌اند. از سوی دیگر نیز برخی منابع نزدیک به سامسونگ از وجود مدلی تحت عنوان گلکسی نوت 10 پرو نسخه 5G حکایت می‌کنند که علاوه بر داشتن نمایشگری 6.7 اینچی، به باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی مجهز است

برخی از مشخصات و ویژگی‌های احتمالی گلکسی نوت 10

همان‌طور که گلکسی اس 10 در چهار نسخه عرضه شد احتمالاً گلکسی نوت 10 نیز در چهار نسخه رونمایی خواهد شد. طبق این شایعه جدید دو تا از این نسخه‌ها به اتصال 5G و دوتای دیگر به اتصال 4G مجهز خواهند بود. گفته می‌شود گلکسی نوت 10 با صفحه‌نمایش‌های 6.75 و 6.28 اینچی عرضه می‌شود که مدل بزرگ‌تر دارای 4 دوربین پشتی و مدل کوچک‌تر سه دوربین پشتی است.

اگر سامسونگ از همان ماژول دوربین گلکسی اس 10 نسخه 5G در نوت 10 نیز استفاده کند، در پرچم‌دار بعدی سری نوت شاهد استفاده از یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر به همراه یک دوربین تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی ثانویه خواهیم بود. همچنین از یک سنسور 16 مگاپیکسلی به همراه لنزهای زاویه عریض و سنسور Time of Flight بهره می‌برد که به عمق سنجی تصاویر پرتره و خلق محتوای واقعیت افزوده کمک می‌کند. درنهایت انتظار می‌رود که روند استفاده از حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش کاملا تمام صفحه Infinity-O Display در گلکسی نوت 10 فایو جی هم دنبال شود.

از دیگر ویژگی‌های پرچم‌دار جدید شرکت سامسونگ که از اوایل پاییز راهی بازار خواهد شد، می‌توان به حداقل 8 گیگابایت حافظه رم در کنار 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، پشتیبانی از نسل جدید فناوری شارژ سریع سامسونگ و بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید 9 پای با رابط کاربری One UI اشاره کرد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.