رونمایی از DJI Osmo Action؛ یک دوربین اکشن 4K با دو صفحه‌نمایش

شرکت DJI که بیشتر آن را با پهپادهای جذابش می‌شناسیم حالا تصمیم گرفته تا یک دوربین اکشن با نام Osmo Action به بازار عرضه کند.

0

شرکت DJI در حال حاضر سلطان بلامنازع پهپادهای فیلم‌برداری محسوب می‌شود. اما این شرکت حالا تصمیم گرفته تا وارد قلمرو گوپرو شده و یک دوربین اکشن هم برای رقابت با سری Hero این شرکت عرضه کند. نتیجه کار دوربینی با نام DJI Osmo Action شده که با وضوح 4K فیلم‌برداری کرده و در هر دو طرف دارای صفحه‌نمایش است.

DJI Osmo Action 2

دوربین Osmo Action با قیمت ۳۴۹ دلار رقیب مستقیم GoPro Hero 7 Black محسوب می‌شود. برخلاف تمام نسخه‌های گوپرو که یک صفحه‌نمایش رنگی در پشت و سیاه‌وسفید در جلو دارند صفحه‌نمایش در هر دو طرف Osmo Action رنگی است: یک نمایشگر ۱.۴ اینچی در جلو برای سلفی و vlog و یک نمایشگر ۲.۲۵ اینچی لمسی در پشت.

DJI Osmo Action دربرابر GoPro Hero 7 Black
DJI Osmo Action دربرابر GoPro Hero 7 Black

محصول جدید DJI به یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی CMOS با اندازه ۲.۳/۱ اینچی مجهز بوده و می‌تواند ویدئوهای 4K را با نرخ 60fps و بیت‌ریت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه ضبط کند. همچنین امکان فیلم‌برداری HDR نیز با نرخ 30fps وجود دارد و ویدئوهای آهسته نیز با نرخ 240fps در دو وضوح 720p و 1080p ذخیره خواهند شد.

Osmo Action از لرزش‌گیر الکترونیکی جدید DJI با نام RockSteady استفاده می‌کند که حتی در حالت 4K60 فعال بوده و ویدئوهای روانی را در حرکت تولید می‌کند. با این‌حال به نظر می‌رسد در نور کم و برای عکاسی GoPro کماکان عملکرد بهتری داشته و همچنین زاویه دید گوپرو نیز گسترده‌تر خواهد بود.

از سایر مشخصات این دوربین می‌توان به بدنه ضدآب، وای‌فای و بلوتوث و همچنین لوازم جانبی مختلف مثل فیلتر ND، پولارایزر، آداپتور میکروفون و … اشاره کرد. Osmo Action از همین حالا بر روی وب‌سایت DJI با قیمت ۳۵۰ دلار قابل خرید است. زمان عرضه این محصول هم اول خردادماه اعلام شده است.

منبع gsmarena theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.