سامسونگ نسخه المپیک گلکسی اس 10 پلاس را معرفی کرد

سامسونگ سال‌هاست که یکی از حامیان مالی بازی‌های المپیک محسوب می‌شود. این شرکت به‌تازگی نسخه المپیک گلکسی اس 10 پلاس را به مناسبت بازی‌های المپیک 2020 رونمایی کرده است.

0

سامسونگ از سال ۱۹۹۸ یکی از اسپانسرهای اصلی بازی‌های المپیک است و این حمایت مالی قرار است حداقل تا سال ۲۰۲۸ نیز ادامه داشته باشد. حالا برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو این شرکت نسخه ویژه‌ای از پرچم‌دار خود را آماده کرده است. نسخه المپیک گلکسی اس 10 پلاس در واقع نسخه سفید مرواریدی این گوشی است که لوگوی المپیک ۲۰۲۰ به همراه لوگوی اپراتور Docomo ژاپن روی آن نقش بسته است. علاوه بر این نسخه ویژه‌ای از گلکسی بادز، ایرفون بی‌سیم سامسونگ نیز با همین دو لوگو عرضه خواهد شد.

گفتنی است سامسونگ تنها ۱۰ هزار دستگاه از این نسخه محدود پرچم‌دار خود را از مردادماه عرضه خواهد کرد. اپراتور دوکومو ژاپن شریک انحصاری سامسونگ در ژاپن چیزی حدود ۱۰۰۰ دلار یا ۹۰۰ یورو برای این نسخه از گوشی طلب می‌کند. با این‌حال مشخص نیست آیا سامسونگ قصد دارد این نسخه محدود را خارج از ژاپن نیز به بازار عرضه کند یا خیر.

طبق معمول نسخه ویژه المپیک گلکسی اس 10 با اپلیکیشن‌های ویژه المپیک، تم متفاوت و همچنین قابلیت‌هایی برای استریم بازی‌ها به شکل واقعیت مجازی عرضه خواهد شد. گفتنی است سامسونگ پیش از این نسخه‌های ویژه المپیک گلکسی نوت 8 (سال 2018)، گلکسی اس 7 اج (2016)، گلکسی نوت 3 (سال 2014) و گلکسی نوت (2012) را به صورت محدود عرضه کرده بود.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.