وان پلاس 7 پرو با دوربین سه‌گانه خود در رده سوم DxOMark قرار گرفت

اگرچه گوشی هوشمند وان پلاس 7 پرو شب گذشته معرفی شد اما DxOMark مانند بسیاری از وب‌سایت‌های معتبر فناوری از چند هفته پیش به این گوشی هوشمند دسترسی پیدا کرده و آن را بررسی کرده بود.

0

حالا با رونمایی رسمی از وان پلاس 7 پرو در شب گذشته، DxOMark نیز نتایج بررسی خود را در خصوص دوربین سه‌گانه اصلی و دوربین سلفی وان پلاس 7 پرو منتشر کرده است.

بر اساس نتایج بنچمارک منتشر شده توسط DxOMark، دوربین سه‌گانه وان پلاس 7 پرو توانسته مجموع امتیاز 111 را به دست آورد و بیخ گوش پی 30 پرو هواوی و گلکسی اس 10 فایو جی که امتیاز 112 را به دست آورده‌اند در رده سوم قرار بگیرد.

شاید این یک امتیاز اختلاف چندان زیاد به نظر نرسد اما همانقدر که نشانگر بهتر بودن دو گوشی دیگر است می‌تواند بیانگر نزدیک بودن کیفیت خروجی دوربین این گوشی‌های هوشمند باشد تا حدی که نتوان آن را ملموس دانست.

از سوی دیگر دوربین سلفی وان پلاس 7 پرو با ساختار پاپ آپ خود توانسته مجموع امتیاز 86 را به دست آورد که بر این اساس در رده ششم دوربین سلفی گوشی‌های هوشمند پس از گلکسی نوت 9 قرار می‌گیرد.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.