وان پلاس 7 رسما رونمایی شد؛ چیزی شبیه به قبلی اما با سخت‌افزار قوی‌تر

شرکت وان پلاس ساعاتی قبل در کنار گوشی وان پلاس 7 پرو، از مدل ارزان قیمت این محصول نیز بدون داشتن پسوند پرو و برخی قابلیت‌های منحصر به فرد از جمله دوربین جهنده رونمایی کرد.

0

وان پلاس 7 را می‌توان تلفیقی از بدنه وان پلاس 6 تی و برخی ویژگی‌های سخت افزاری وان پلاس 7 پرو دانست. بر این اساس گوشی بالا رده جدید شرکت وان پلاس دارای نمایشگری 6.41 اینچی AMOLED بوده که همچون نسل قبلی دارای یک ناچ قطره‌ای است.

در این بریدگی شاهد تعبیه سنسور 16 مگاپیکسلی دوربین سلفی هستیم. البته برخلاف دوربین جهنده به کار رفته در OnePlus 7 pro، شرکت چینی همچنان در این مدل نیز از سنسور اثر انگشت یکپارچه شده با نمایشگر استفاده کرده است.

وان پلاس 7

OnePlus 7 همچون اغلب گوشی‌های پرچم‌دار اندرویدی 2019 به تراشه اسنپدراگون 855 تجهیز گردیده که توسط 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم همراهی می‌شود. افراد بر اساس بودجه و سلیقه می‌توانند یکی از مدل‌های 128 یا 256 گیگابایتی را انتخاب کنند.

وان پلاس 7 همچون مدل پرو در قاب پشتی میزبان دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی اصلی، 16 مگاپیکسلی لنز واید و 8 مگاپیکسلی تله فتو می‌باشد که از فناوری لرزش‌گیر اپتیکال و نرم افزاری پشتیبانی کرده و به لطف فناوری UltraShot و فعال کردن HDR+ می‌تواند تصاویر با شفافیت بسیار بالا را ثبت کند.

قیمت وان پلاس 7 معمولی و زمان عرضه

از دیگر ویژگی‌های این گوشی وان پلاس که قرار است در دو رنگ خاکستری و قرمز و قیمت پایه 500 پوندی صرفاً در بازار چین و هند عرضه شود، می‌توان به باتری 3700 هزار میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژر 20 واتی، دو بلندگوی استریو Dolby و بهره مندی پیش‌فرض از اندروید 9 پای با رابط کاربری اکسیژن 9.1 اشاره کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.