آپدیت iOS 12.3 اپل با اپ جدید اپل تی وی منتشر شد

اپل به تازگی به روز رسانی iOS 12.3 را در حالی منتشر کرده که اغلب ویژگی‎های جدید آن مربوط به اپلیکیشن جدید اپل تی وی می‌شود.

0

اگر به خاطر داشته باشید اواخر فروردین‌ماه بود که ساکنین کوپرتینو خبر باز طراحی اپلیکیشن اپل تی وی را منتشر کردند. حال و پس از دو ماه شاهد ارائه رسمی نسخه جدید این برنامه در آپدیت iOS 12.3 هستیم.

اپ جدید اپل تی وی از ظاهری مدرنی بهره برده و دارای یک الگوریتم جدید است که بر اساس تاریخچه فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی تماشا شده توسط کاربر، موارد مرتبط را پیشنهاد می‌کند. این برنامه که از همین امروز و با عرضه آپدیت iOS 12.3 برای دستگاه‌های مبتنی بر iOS، ستاپ باکس Apple TV و جدیدترین تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ قابل دریافت است، از سرویس‌های اشتراک پولی شبکه‌های جدیدی از جمله HBO, Showtime, Starz و Epix پشتیبانی می‌کند.

ویژگی جدید دیگر این برنامه پشتیبانی از سرویس استریم پولی +Apple TV است. این سرویس ویدئویی به گفته اپل خانه جدیدی برای خلاقانه‌ترین تولیدکنندگان محتوای ویدئویی از سریال‌ها و فیلم‌ها گرفته تا مستندها خواهد بود. این سرویس امکان مشاهده به صورت آفلاین فیلم‌ها و محتویاتی که پیش‌تر در آی‎تونز نیز خریداری کرده باشید را بر روی تمام دستگاه‌های مبتنی بر iOS فراهم می‌کند.

توجه داشته باشید که در اپ جدید اپل تی وی صدا و تصویر محتویات خریداری شده از شبکه‌های دیگر مانند HBO نه به صورت رله، بلکه به صورت اختصاصی پخش خواهد شد که کیفیت آن به مراتب بیشتر می‌شود. استفاده یک هفته‌ای از تمام شبکه‌های این سرویس رایگان بوده و اکانت خریداری شده آن نیز توسط شش نفر از اعضای خانواده قابل استفاده هست.

در آپدیت iOS 12.3 رابط کاربری اپ جدید اپل تی وی نیز ارتقا یافته و ظاهری صفحه هر شبکه بسته به نوع محتویات آن طراحی شده است. البته اپل در این بین از گردانندگان هر شبکه نیز مشاوره خواهد گرفت. البته توجه داشته باشید که استفاده از تمام قابلیت‎های این برنامه مستلزم داشتن یکی از گجت‎های iOS یا ستاپ باکس اپل تی وی است و دسترسی به برخی محتویات بر روی تلویزیون‌های سامسونگ، ال‌جی، سونی یا Vizio با محدودیت‌هایی مواجه است.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.