این هشت گوشی هواوی آپدیت اندروید 10 کیو را دریافت خواهند کرد

در جریان برگزاری کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان Google I/O 2019 شرکت گوگل برخی قابلیت‌های جدید اندروید 10 کیو را اعلام کرد و نسخه سوم آزمایشی اندروید کیو را رسما عرضه کرد.

0

پیش از اینکه نسخه پایدار و نهایی اندروید کیو گوگل عرضه شود چندین مرحله آزمایشی را خواهد گذراند و می‌توان انتظار عرضه نسخه نهایی اندروید 10 کیو را در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی یعنی در حدود اواسط تابستان داشت.

حالا شرکت چینی هواوی اولین شرکت سازنده تلفن همراه است که برنامه رسمی خود برای عرضه آپدیت اندروید 10 کیو برای گوشی‌های هواوی را عرضه می‌کند.

آپدیت اندروید کیو هواوی

بر اساس لیست منتشر شده آپدیت اندروید 10 کیو هواوی، هشت گوشی هواوی آپدیت اندروید 10 کیو را دریافت خواهند کرد و هواوی اعلام کرده که با همکاری توسعه‌دهندگان اندروید و آزمایش نسخه بتا بر روی این گوشی‌های سازگاری کامل آنها با این نسخه از اندروید را مورد بررسی قرار خواهد داد.

البته این هشت گوشی هواوی به عنوان اولین گوشی‌های کاندیدای دریافت آپدیت اندروید 10 هواوی اعلام شده‌اند که شامل گوشی‌های میت 20، میت 20 پرو، میت 20 ایکس، میت 20 پورش ادیشن، هواوی پی 30، هواوی پی 30 پرو و آنر وی 20  و آنر مجیک 2 است.

این لیست آپدیت اندروید کیو هواوی صرفا شامل لیست گوشی‌های دریافت کننده این آپدیت است و هنوز زمانبندی دقیق دریافت این آپدیت در این گوشی‌ها منتشر نشده است اما بدیهی است باید زمانی پس از انتشار نسخه نهایی اندروید کیو توسط گوگل را برای انها در نظر گرفت.

اندروید 10 کیو قابلیت‌های جدید زیادی را با خود به همراه خواهد داشت که برای آشنایی با قابلیت های اندروید 10 کیو گوگل می‌توانید این مطلب از فارنت را بخوانید.

منبع gizmochina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.