مایکروسافت مرورگر اج خود را برای macOS به نمایش گذاشت

ردموندی‌ها در مراسم بیلد 2019 خود در کنار معرفی قابلیت جدید مایکروسافت اج، از نسخه مخصوص پلتفرم مک این مرورگر نیز پرده برداشتند.

0

ماه‌هاست که منتظر معرفی نسخه مک مرورگر مایکروسافت اج هستیم؛ اکنون این اتفاق در بیلد 2019 رخ داده و کاربران پلتفرم macOS می‌توانند به زودی به نسخه پیش‌نمایش این مرورگر دسترسی پیدا کنند.

همان‌طور که احتمالاً در جریان هستید، مایکروسافت چند هفته پیش نسخه‌های پیش‌نمایش Canary و Dev مرورگر قدرت گرفته از موتور کرومیوم مرورگر Edge را در اختیار ویندوز اینسایدرها قرار داد و اکنون نیز در بیلد 2019 پیش‌نمایشی از سبک طراحی و عملکرد این مرورگر بر روی macOS ارائه کرد.

قابلیت‌های مرورگر اج مایکروسافت برای macOS

هنوز به طور دقیق مشخص نیست که در ابتدای معرفی، مرورگر اج macOS شامل چه قابلیت‌هایی خواهد بود، با این حال تا به این لحظه تائید شده در این نسخه قابلیت Continue On PC تعبیه شده که همان‌طور که از نامش هم پیداست، به کاربر امکان ادامه وبگردی در همان صفحاتی که بر روی مرورگر نسخه موبایلی مایکروسافت اج باز است را بر روی نسخه دسکتاپ این مرورگر می‌دهد.

علاوه بر این امکان همگام سازی صفحات دلخواه، پسوردهای ذخیره شده، کتاب‌های دیجیتال و reading list در بین نسخه‌های مختلف مایکروسافت Edge  قابل دسترس است.

مایکروسافت هرچند هنوز هیچ زمان مشخصی برای انتشار مرورگر اج نسخه سیستم عامل مک ارائه نکرده است، با این حال وعده داده این نسخه دارای ویژگی‌هایی از جمله اجرای صفحات در حالت اینترنت اکسپلورر 11 و  Collections این مرورگر قدرت گرفته از کرومیوم خواهد بود.

 

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.