پیدا کردن پسورد وای فای تمام شبکه‌هایی که وصل شده‌اید با این اپ اندرویدی آسان است!

اگر پسورد وای‎ فای مودم خود که پیش‌تر از طریق گوشی به آن متصل شده را فراموش کرده‌اید، در ادامه در فارنت همراه ما باشید تا با یک نرم افزار پیدا کردن پسورد وای فای برای اندروید آشنا شویم که می‌تواند در این‌گونه مواقع کارساز باشد.

0

فراموش کردن پسورد شبکه وای ‎فای می‌تواند دردسر زیادی از جمله تنظیم مجدد شبکه بر روی روتر را به همراه داشته باشد، از این رو یک نرم افزار پیدا کردن پسورد وای فای برای اندروید مانند برنامه WiFi Key Recovery می‌تواند این مشکل را حل کند.

همان‌طور که احتمالاً در جریان هستید، در مورد شبکه‌هایی که تاکنون وصل شده‌اید، پیدا کردن رمز وای فای در اندروید به صورت پیش‌فرض قابل دسترس نیست، از این رو به یک اپلیکیشن جانبی احتیاج خواهید داشت. توجه داشته باشید که WiFi Key Recovery، یک اپلیکیشن پیدا کردن رمز وای فای دیگران با گوشی نیست و صرفاً رمز شبکه‌هایی که پیش‌تر به آن‌ها متصل شده‌اید را نمایش خواهد داد.

برنامه پیدا کردن پسورد وای فای اندروید

نکته دیگر آنکه پیش نیاز استفاده از نرم افزار پیدا کردن پسورد وای فای WiFi Key Recovery، روت بودن دستگاه اندرویدی شما است (روت چیست؟). این برنامه توسط Gadget Hacks توسعه یافته و تاکنون بیش از 5 میلیون بار از گوگل پلی دریافت شده است.

از دیگر قابلیت‌های نرم افزار پیدا کردن پسورد وای فای اندروید WiFi Key Recovery، می‌توان به رابط کاربری بسیار ساده و امکان ذخیره تمام پسورد‎ها در غالب یک فایل متنی اشاره کرد.

دانلود برنامه پیدا کردن پسورد وای فای اندروید

کسب امتیاز بالای 4 ستاره از این تعداد دریافت کننده می‌تواند برنامه WiFi Key Recovery را به یک نرم افزار محبوب پیدا کردن رمز وای فای در پلتفرم اندروید تبدیل کند.

پس از صادر کردن مجوز دسترسی به اطلاعات توسط نرم افزار پیدا کردن پسورد وای فای WiFi Key Recovery، قادر خواهید بود رمز شبکه‌هایی که پیش‌تر به آن‌ها متصل شده‌اید را در چند مرحله ساده کشف و از طریق ایجاد یک کد QR با سایر افراد به اشتراک بگذارید. از لینک زیر می‌توانید این برنامه را از گوگل پلی دانلود کنید.

منبع lifehacker
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.