موزیلا بالاخره نسخه جدید فایرفاکس (66.0.4) را برای رفع مشکل غیرفعال شدن افزونه‌ها عرضه کرد

شرکت موزیلا سرانجام امروز نسخه جدید مرورگر فایرفاکس (نسخه 66.0.4) را در حالی منتشر کرد که در آن مشکل از کار افتادن افزونه‎ها رفع شده است.

0

بر این اساس نسخه جدید فایرفاکس (نسخه 66.0.4) هم برای ویندوز و هم اندروید به صورت کاملاً پایدار با رفع مشکلی که جمعه گذشته در مورد غیرفعال شدن افزونه‌ها ایجاد کرده بود منتشر شده است. این مشکل در پی تمدید نشدن گواهینامه امنیتی افزونه‎ها توسط موزیلا رخ داد.

طبق گفته Kev Needham، یکی از اعضای تیم توسعه‌دهنده موزیلا، هرچند در نسخه جدید فایرفاکس شاهد ترمیم زنجیره گواهینامه امنیتی برای فعال کردن مجدد افزونه‎ها، پوسته مرورگر یا انتخاب موتور جستجوی پیش‌فرض هستیم، با این حال برخی مشکلات کماکان به قوت قبلی باقی مانده که به مرور زمان رفع خواهد شد.

لازم به یادآوری است که از جمعه شب گذشته امکان اجرای تمام افزونه‎ بر روی مرورگر فایرفاکس به دلیل تمدید نشدن گواهینامه امنیتی از سوی موزیلا متوقف شده بود. هرچند برخی کاربرها با روش‎هایی همچون به عقب کشیدن تاریخ سیستم خود به چندین روز قبل توانستند مشکل را به طور موقت رفع کنند، با این حال میلیون‌ها نفر را به دردسر انداخت تا جایی که می‌توان از آن به عنوان فراگیرترین مشکل مرورگر موزیلا تا به امروز یادکرد.

به هر حال موزیلا به موقع واکنش نشان داده و با انتشار نسخه جدید فایرفاکس این مشکل را حل کرده است. برای دانلود جدیدترین نسخه فایرفاکس نیز می‌توانید از این لینک اقدام کنید.

منبع gadgets.ndtv
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.