تاریخ عرضه ال‌جی V50 تینکیو مشخص شد: ۲۰ اردیبهشت

قرار بود که زودتر از این‌ها شاهد عرضه پرچم‌دار جدیدال‌جی V50 تینکیو باشیم، اما انگار باید کمی بیشتر از معمول منتظر ماند.

0

تاریخ عرضه ال‌جی V50 قرار بود 19 آپریل مصادف با جمعه 30 فروردین باشد. این گوشی یک روز قبل از MWC 2019 معرفی شده بود. همه چیز طبق برنامه بود تا اینکه ال‌جی اعلام کرد این تاریخ را تغییر داده است و قرار نیست که این گوشی سر موقع عرضه شود.

دلیل ال‌جی برای به تاخیر انداختن زمان عرضه V50 تینکیو، بهینه‌سازی یک سری مشکلات پردازنده و همچنین مودم 5G این گوشی بود. اما با گذشت چند هفته، به نظر که مشکل از بین رفته و ال‌جی به تازگی اعلام که کرده تاریخ عرضه ال‌جی V50 تینکیو 10 می یعنی 20 اردیبهشت خواهد بود.

طبق گزارش منابع مختلف، ال‌جی گوشی خود را در تاریخ 20 اردیبهشت برای بازار کره‌جنوبی عرضه خواهد بود. این برنامه‌ریزی تازه با همکاری سه اپراتور اصلی کره‌جنوبی انجام شده است. ال‌جی قصد دارد که مشتریان خود را از دست ندهد و به همین خاطر خود را با این اپراتورها هماهنگ کرده است، با این حال این شرکت نخواسته که تجربه 5G را از بین ببرد. در حال حاضر گزارشاتی مبنی بر مشکل اتصال 5G گوشی گلکسی اس 10 شنیده می‌شود. کاربران عموما از سرعت کم و ارتباط ضعیف این گوشی ناراضی هستند. همچنین مشکلاتی از نظر جابجایی بین LTE و 5G وجود دارد.

عرضه این شبکه جدید مخابراتی، با چالش‌های مختلفی در سرتاسر جهان روبرو است. با این حال جای امیدواری است که LG زمان صرف کرده و مشکلات گوشی خود را حل می‌کند تا خدمات بهتری ارائه دهد. قاب صفحه‌نمایش‌دار این گوشی هم همزمان و با تاریخ عرضه ال‌جی V50 تینکیو عرضه خواهد شد. ال‌جی گفته که این قاب حس یک گوشی تاشدنی را به شما خواهد داد.

قیمت گوشی V50 تینکیو ال‌جی حدودا 1030 دلار خواهد بود. این قیمت برای نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی انتخاب شده است.

 

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.