آخرین گزارش مالی ال‌جی از ادامه دست و پا زدن بخش موبایل خبر دارد

جدیدترین گزارش مالی ارائه شده از سوی شرکت ال‌جی نشان می‌دهد که تولید گوشی‌های این شرکت نسبت به مدل مشابه سال گذشته 30 درصد کاهش یافته است.

2

آخرین گزارش مالی ال‌جی نشان می‌دهد که درآمد بخش موبایل شرکت کره‌ای ال‌جی در بهار سال 2019 به 1.34 میلیارد دلار رسیده است. بر این اساس میزان درآمد این بخش نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد و نسبت به سه ماه قبلی 11 درصد کاهش یافته است.

گزارش مالی ال‌جی همچنین نشان می‌دهد که به رغم شروع روند بازسازی کسب و کار گوشی‌های هوشمند، این حوزه فعالیت ال‌جی موبایل با ضرر دهی 1.8 میلیارد دلاری روبه‌رو شده است.

البته پیش‌بینی می‌شود با آغاز روند عرضه ال‌جی V50 ThinQ 5G و انتقال کارخانجات تولید گوشی هوشمند از کره به ویتنام، شاهد ایجاد تحول مثبت در سه ماه دوم سال 2019 باشیم. دیگر بخش‌های تولیدی صنایع ال‌جی از ضرر دهی مصون مانده‌اند، طوری که از مجموع درآمد 13.27 میلیارد دلاری شرکت کره‌ای در سه ماه نخست سال جاری میلادی، شاهد سوددهی 801.25 میلیون دلاری بوده‌ایم که می‌تواند تا حدی ضعف بخش موبایل را التیام بخشد.

 

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Melika می‌گوید

    من پسورد اینستاگرامم روفراموش کردم والان میخوام دیلت بزنم نمیتونم میشه کمکم کنید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      باید ابتدا پسورد رو ریست کنید از بخش فراموشی پسورد. (نیازمند دسترسی به ایمیل ساخت اکانت هست)