آتش گرفتن یک گوشی گلکسی اس 10 فایو جی؛ سامسونگ کاربر را مقصر می‌داند

اگر چه سامسونگ با عرضه گلکسی اس 10 فایو جی سعی کرد خود را پیشرو عرضه گوشی تلفن همراه با فناوری 5G نشان دهد اما می‌توان انتظار داشت که دردسرهای پیشرو بودن را نیز به جان بخرد. یکی از آنها خبر آتش گرفتن گلکسی اس 10 فایو جی از سوی یکی از مشتریان این شرکت در کره جنوبی است.

0

یکی از مشتریان سامسونگ در وطن این شرکت یعنی کره جنوبی اعلام کرده که گوشی گلکسی اس 10 فایو جی او که تنها شش روز از آغاز استفاده از آن گذشته بوده است بدون هیچ دلیل خاصی آتش گرفته است!

این موضوع این قدر مهم بوده که سامسونگ بلافاصله واکنش نشان دهد و بنابر گزارش خبرگزاری فرانسه، آتش گرفتن گلکسی اس 10 فایو جی این مشتری خود را ناشی از یک عامل بیرون از دستگاه بداند که منجر به آتش گرفتن این گوشی از داخل شده و بنابر تصاویر منتشر شده آن را کاملا بلااستفاده کرده است.

گوشی گلکسی اس 10 فایو جی سامسونگ که همزمان با سری گلکسی اس 10 سامسونگ رونمایی شد همانطور که اشاره کردیم اولین گوشی سامسونگ و در واقع اولین گوشی هوشمند جهان با برخورداری از پشتیبانی شبکه 5G است که تقریبا یک ماه پیش از سوی سه اپراتور کره جنوبی به بازار این کشور عرضه شده است.

آتش گرفتن گلکسی اس 10 فایو جی

تصاویر منتشر شده از سوی این مشتری سامسونگ با نام فامیلی Lee از تخریب شدید در قاب جلویی و پشتی و لبه‌های دستگاه حکایت دارد و قاب محافظه صفحه نمایش به وضح شکسته است.

آتش گرفتن Galaxy S10 5G

او در گفتگویی اعلام کرده که در هنگام آتش گرفتن گوشی بر روی صندلی نشسته بوده و گوشی در جیب او قرار داشته که بوی دود را متوجه شده و آتش به سرعت گوشی را فرا گرفته و گوشی به حدی داغ شده که او آن را به زمین پرتاب کرده است.

وی همچنین اعلام کرده که با مراجعه به شرکت سامسونگ این شرکت از تعویض و یا پس دادن بهای 1200 دلاری آن خودداری کرده و وی را مقصر این اتفاق دانسته است.

واکنش سامسونگ به خبر آتش گرفتن گلکسی اس 10 فایو جی

شرکت سامسونگ در بیانیه‌ای در واکنش به این خبر اعلام کرده است که:

ما محصول را تحویل گرفته و آن را به صورت خارجی و همچنین با اشعه ایکس بررسی کردیم اما تاثیرات خارجی بر روی آن کاملا مشهود است. ما نتوانستیم کاستی بر روی محصول پیدا کنیم. این مشکل احتمالا بر اثر یک ضربه خارجی بر روی دستگاه به وجود آمده باشد.

در حالی که دلیل بروز این مشکل همچنان مبهم باقی مانده است این شرکت در برابر گزارش کاربران در مورد مشکل گلکسی اس 10 فایو جی در اتصال به شبکه 5G نیز هنوز پاسخ قانع‌کننده‌ای نداده است.

این تنها پرچمدار جدید سامسونگ نیست که به چنین مشکلاتی دچار شده و همین حالا نیز عرضه گلکسی فولد سامسونگ به عنوان اولین گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش تاشو به دلیل شکسته شدن صفحه‌نمایش آن پس از تنها چند روز استفاده کاربران، به تاخیر افتاده است.

سامسونگ در مورد آتش گرفتن گوشی‌های هوشمند پرچمدار خاطره خوبی ندارد و این مشکل در زمان آتش گرفتن گلکسی نوت 7 سامسونگ باعث شد تا سامسونگ به طور کامل از ادامه عرضه آن به بازار صرفنظر کند و امیدواریم در مورد این گوشی هوشمند کار به تکرار چنین کابوس‌هایی نکشد!

منبع EconomicTimes
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.