درز تصویر رسمی موتو زد 4 از بازگشت کانکتور موتو ماد و جک هدفون خبر دارد

چند ماه پیش اولین تصاویر از گوشی هوشمند موتو زد 4 موتورولا را شاهد بودیم و حالا مطابق معمول ایوان بلیس (Evan Blass) تصویر رسمی این گوشی هوشمند را منتشر کرده است که موتو زد 4 موتورولا را از تمام زوایا نشان می‌دهد.

0

بنابر آن چیزی که از این تصویر به دست می‌آید، انتظار می‌رود گوشی هوشمند جدید Moto Z4 موتورولا از یک بریدگی یا همان ناچ از نوع قطره‌ای بر روی صفحه‌نمایش برای قرار دادن دوربین سلفی بهره برده و با توجه به قرارگیری کانکتورها ماد بر روی قاب پشتی از این اکو سیستم برای اضافه کردن ابزارهای جانبی بهره ببرد.

اما بزرگترین تغییری که از این تصویر به دست می‌آید بازگشت دوباره جک هدفون به این گوشی موتورولا است. تصاویر درز شده نشان می‌دهد که موتو زد 4 موتورولا از جک هدفون 3.5 میلیمتری در کنار درگاه USB-C در پائین بدنه خود بهره خواهد برد که احتمالا نکته خوشایندی برای چشم‌انتظاران این گوشی هوشمند خواهد بود.

موتو زد 4 موتورولا

تصویر درزشده از Moto Z4 موتورولا همچنین بیانگر آن است که تغییر بزرگ بعدی، انتقال مکان استقرار بلندگوهای گوشی از لبه پائینی به لبه بالایی دستگاه خواهد بود و مهمتر از همه عدم وجود حسگر اثر انگشت فیزیکی بر روی دستگاه احتمال استفاده از حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش را قطعی می‌کند.

مشخصات فنی موتو زد 4 موتورولا

بنابر ان چیزی که تاکنون فهمیده‌ایم موتو زد 4 موتورولا از یک دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین 25 مگاپیکسلی سلفی برخوردار خواهد بود و در بخش سخت‌افزار آخرین شایعات استفاده از اسنپ دراگون 675 را در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی تائید می‌کنند.

زمان عرضه و قیمت Moto Z4 موتورولا هنوز مشخص نشده اما انتظار می‌رود این گوشی هوشمند به زودی رونمایی شود تا اطلاعاتی بیش از چیزهایی که تاکنون شایعات در اختیار ما گذاشته‌اند نصیب ما شود و ما هم در فارنت در اختیار شما بگذاریم! منتظر می‌مانیم.

منبع Androidcentral
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.