صفحه‌نمایش وان‌پلاس 7 پرو نیامده از دیسپلی‌میت امتیاز +A را کسب کرد!

در حالی که هنوز دست کم دو هفته تا موعد رونمایی از گوشی وان‌پلاس 7 پرو باقی مانده، صفحه‌نمایش به کار رفته در این محصول توانسته امتیاز +A را از دیسپلی‌میت کسب کند.

1

همان‌طور که می‌دانید شرکت‌های سخت‌افزاری پیش از رونمایی رسمی محصولات خود نسخه‌هایی را در اختیار کارشناسان و برخی خبرگزاری‌ها قرار می‌دهند. به نظر می‌رسد وان‌پلاس نیز بر همین اساس پیش از رونمایی رسمی، وان‌پلاس 7 پرو را در اختیار کارشناسان دیسپلی‌میت قرار داده تا در رابطه با صفحه‌نمایش به کار رفته در این محصول اظهار نظر کنند.

بر این اساس صفحه‌نمایش وان‌پلاس 7 پرو نیامده از دیسپلی‌میت امتیاز +A را کسب کرده است، از این رو پرچم‌دار جدید وان‌پلاس از لحاظ کیفیت صفحه نمایش در کنار گوشی‌های پرچم‌دار ساخت سامسونگ و اپل قرار خواهد گرفت.

به دست آوردن چنین امتیازی می‌تواند شایعه استفاده از نمایشگر OLED با وضوح تصویر +QHD و نرخ رفرش 90 هرتزی در وان‌پلاس 7 پرو را تقویت کند؛ موضوعی که در صورت تحقق یافتن باعث تبدیل شدن پرچم‌دار جدید وان‌پلاس به یک گوشی مورد علاقه گیمرها خواهد شد.

بر اساس اطلاعات از پیش درز کرده می‌دانیم که وان‌پلاس 7 قرار است با پردازنده اسنپ‌دراگون 855 و حداقل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در تاریخ 24 اردیبهشت ماه معرفی شود. با این حال احتمالاً‌ نسخه‌های گران‌تری از این گوشی با ۸ و ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز عرضه خواهند شد. این گوشی به اندروید 9 با رابط کاربری OxygenOS نیز مجهز بوده و باتری ۴۱۵۰ میلی‌آمپر ساعتی آن با شارژ سریع Dash Charge یا Warp Charge همراه خواهد بود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Nami می‌گوید

    ممنون بابت راهنمائی خوبتون .. دو تا اکانت فیک داشتم که دیلیت کردم…