ببینید: اولین تصاویر واقعی درز کرده از گوشی تاشدنی RAZR موتورولا

به‌تازگی یکی از منابع نزدیک به شرکت موتورولا تصاویر واقعی از گوشی تاشدنی RAZR را رسانه‌ای کرده که در صورت حقیقی بودن با یک گوشی با قابلیت تاشدن افقی هستیم.

0

مدت زمان زیادی از توسعه گوشی تاشدنی RAZR توسط موتورولا می‌گذرد، از این رو شکی نیست که سرانجام امسال شاهد معرفی این محصول از سوی شرکت موتورولا هستیم. در همین حال پس از مدت‎ها درز شایعات مختلف در رابطه با ویژگی‎های این محصول، یک منبع نه چندان معتبر تصاویری منتسب به نسخه واقعی گوشی تاشدنی RAZR را منتشر کرد.

اگر این تصاویر و شایعات قبلی صحت داشته باشد، موتورولا احتمالاً در توسعه گوشی تاشدنی RAZR از مدل نوستالژی RAZR V3 الگوبرداری کرده است.

این تصاویر همچنین از بزرگی بریدگی نمایشگر و بلندگو‎ها خبر می‌دهند. گوشی‌های تاشو کنونی مانند گلکسی فولد پس از تا شدن دو صفحه نمایش به صورت عمودی بر روی یکدیگر قرار می‌گیرند، در صورتی که به نظر می‌رسد صفحه نمایش 2019 RAZR به صورت افقی بر روی برآمدگی قسمت پایین دستگاه که محل تعبیه اسپیکر هست قرار خواهد گرفت و طراحی یکپارچه‌تری را ارائه می‌دهد.

گوشی تاشدنی RAZR

منبع خبر معتقد است که گوشی تاشدنی RAZR موتورولا دارای نمایشگری 6.2 اینچی از نوع AMOLED با نسبت تصویر 22:9 بوده که احتمالاً توسط سامسونگ توسعه یافته است. به دلیل نوع طراحی خاص این گوشی هوشمند، پنل نمایشگر لب‌به‌لب آن دارای زوایایی خاص است که از سمت بالا به سمت پایین متمایل شده است.

هرچند این تصاویر دارای کیفیت مناسبی نیستند، با این حال به نظر می‌رسد موتورولا برای نمایشگر دوم (قسمت پایینی) شرح وظایف خاصی در نظر گرفته است. احتمالاً در این قسمت شاهد استفاده از سنسور اثر انگشت یکپارچه شده با نمایشگر هستیم و برنامه‌هایی مانند Moto Actions و Moto Camera با یک رابط کاربری اختصاصی بر روی آن اجرا خواهند شد. آن‌گونه که به نظر می‌رسد در گوشی تاشدنی RAZR خبری از دوربین سلفی نیست، با این حال کاربران می‌توانند برای ثبت تصاویری سلفی از دوربین اصلی و هنگام تا کردن صفحه استفاده کنند.

گوشی تاشدنی RAZR

پیش‌تر گمان می‌رفت که موتورولا نیز همانند سامسونگ و هواوی در گوشی هوشمند خود از قدرتمندترین سخت افزار استفاده کند، اما یافته‌های کاربران انجمن XDA نشان می‌دهد که گوشی تاشدنی RAZR موتورولا از تراشه اسنپ‌دراگون 710 قدرت گرفته است. احتمالاً به دلیل بالا بودن هزینه استفاده از نمایشگر تاشدنی، موتورولا این گوشی را در دو نسخه با 4 گیگابایت حافظه رم به همراه 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و 6 گیگابایت رم در کنار 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی راهی بازار خواهد کرد.

گوشی تاشدنی RAZR موتورولا قرار است با اندروید 9 پای به صورت پیش‌فرض روانه بازار شود. نکته مأیوس کننده آنکه در این محصول احتمالاً شاهد استفاده از باتری 2730 میلی آمپر ساعتی خواهیم بود که البته از فناوری شارژ سریع 27 واتی TurboPower پشتیبانی می‌کند. درنهایت شاهد تصویری از محتویات جعبه این گوشی هستیم که شامل آداپتور شارژ سریع، مبدل درگاه USB-C به جک 3.5 میلی‎متری صدا و کیس کاور دو تکه می‌باشد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.