نوبیا رد مجیک 3 با فیلم‌برداری 8K و صفحه‌نمایش ۹۰ هرتزی رونمایی شد

هرچند امروزه تعیین برچسب قیمت مقرون‌به‌صرفه می‌تواند فروش خوب یک گوشی هوشمند پرچم‌دار را تا حدی تضمین کند، با این حال نوبیا در رد مجیک 3 چنین رویه‌ای را دنبال نکرده و هدفش ساخت یک هیولا با قابلیت‎های منحصر به فرد بوده که به طبع هزینه‌بردار خواهد بود.

0

رد مجیک 3 را می‌توان یکی از قدرتمندترین گوشی‌های موجود در بازار دانست که می‌تواند نگاه هر علاقه مند به دنیای گوشی‌های هوشمند و به خصوص گیمرها را به خود جذب کند.

این محصول علاوه بر بهره مندی از 12 گیگابایت حافظه رم و دو سیستم خنک‌کنندگی مایع داخلی، اکنون در قاب پشتی میزبان دوربین 48 مگاپیکسلی هست که قابلیت فیلم‌برداری به صورت 8K را به ارمغان می‌آورد.

ردمی مجیک 3

بر این اساس پرچم‌دار جدید شرکت ZTE دارای نمایشگری 6.65 اینچی از نوع AMOLED با نرخ رفرش ۹۰ هرتزی و نرخ به‌روز رسانی لمسی 240 هرتزی هست. البته برخلاف پنل‎های امروزی، این بار شاهد استفاده از نمایشگری با حاشیه در رد مجیک 3 هستیم که به تعبیه ناچ ترجیح داده شده است. اگر تجربه استفاده از مانیتورهای گیمینگ یا آی‌پد پرو جدید را داشته باشید حتماً به مزایای استفاده از نرخ رفرش بالا در تجربه کاربری آگاهید.

این گوشی همچنین از فناوری لرزش هوشمند 4D بهره می‌برد که در موقعیت‌های مختلف بازی و بسته به نوع بازی، سبب لرزش گوشی شده و این احساس را به خوبی به کاربر منتقل می‌کند. برخلاف گوشی‌های پرچم‌دار امروزی، رد مجیک 3 تنها به یک دوربین در قاب پشتی تجهیز شده است. البته شرکت سازنده معتقد است که خریداران اصلی این گوشی یعنی گیمرها، علاقه‌ای به ثبت تصاویری با افکت بوکه ندارند.

ردمی مجیک 3

به هر حال سنسور این دوربین از نوع 48 مگاپیکسلی IMX586 سونی با لنزی به گشادگی دیافراگم f/1.7 انتخاب شده که قادر به فیلم‌برداری با وضوح 8K و نرخ 1920 fps در حالت اسلوموشن است؛ هرچند نرخ فیلم‌برداری به صورت اسلوموشن در سایر پرچم‌داران به 960 فریم بر ثانیه محدود شده است .

از دیگر ویژگی‌های رد مجیک 3 میتوان به استفاده از نسل دوم سیستم خنک کنندگی ICE و یک فن واقعی که قادر به کاهش 16 درجه دمای گوشی در هنگام رندر سنگین است، سنسور اثر انگشت تعبیه شده در قاب پشتی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 27 واتی اشاره کرد.

ردمی مجیک 3

طبق اعلام شرکت سازنده، مدلی پیش‌فرض گوشی رد مجیک 3 با 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی در رنگ‎های مشکی و قرمز با برچسب قیمتی 475 دلاری راهی بازار خواهد شد که این رقم برای قدرتمندترین مدل با 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی به 640 دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.