این شما و این تصاویر رندرشده از آیفون XI اپل با دوربین سه‌گانه!

آیفون بعدی اپل که احتمالاً آن‌را با نام آیفون XI یا آیفون 11 خواهیم شناخت به دوربین سه‌گانه مجهز خواهد بود. حالا تصاویر رندرشده‌ای براساس اطلاعات دقیق این گوشی منتشر شده است.

0

سال ۲۰۱۹ سال دوربین‌های سه‌گانه و حتی چهارگانه در گوشی‌های هوشمند است. پس از هواوی و سامسونگ حالا اپل هم قصد دارد در آیفون بعدی خود از دوربین سه‌گانه استفاده کند. به همین بهانه حالا نگاهی به تصاویر آیفون XI و رندرهای جدید آن داریم.

اگر تصاویر درز کرده از آیفون XI و آیفون XI مکس به واقعیت شبیه باشد، آیفون‌های جدید کمی ضخیم‌تر شده‌اند. بخش دوربین هم حالا با توجه به قرارگیری سه لنز بزرگ‌تر است اما چینش نامتقارن لنز‌ها شاید بزرگ‌ترین نکته در طراحی این دو گوشی باشد. خوشبختانه برآمدگی دوربین در این تصاویر نسبت به آیفون XS کمتر شده است. گفته می‌شود در طراحی جدید پشت بدنه از یک قطعه شیشه یک‌دست پوشیده شده که صرفاً در بخش دوربین کمی برآمده شده است.

نکته دیگر این‌که بخش اطراف دوربین برخلاف آیفون‌های فعلی هم‌رنگ بدنه است و به این ترتیب در آیفون نقره‌ای این بخش هم مثل کل پنل پشتی به رنگ سفید خواهد بود و در رنگ خاکستری هم به رنگ خاکستری. همچنین اپل کماکان همان طراحی جلویی را با بریدگی صفحه‌نمایش حفظ کرده است.

مشخصات دوربین‌های آیفون XI

گفته می‌شود هر دو آیفون 11 و آیفون 11 مکس سه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت دارند. یک سنسور اصلی، یک دوربین تله‌فوتو و احتمالاً دوربین سوم هم با زاویه دید فوق گسترده یا اولتراواید خواهد بود. یعنی چیزی که در گلکسی اس 10 و پی 30 پرو هواوی نیز شاهد آن بوده‌ایم. با این‌حال مشخص نیست آیا بهبودی در بخش دوربین اصلی و زوم تله‌فوتو صورت گرفته یا خیر.

همچنین گفته می‌شود آیفون‌های جدید سرانجام به دوربین سلفی بهتر ۱۲ مگاپیکسلی مجهز خواهند شد.

مانند همیشه انتظار داریم اپل اواخر شهریورماه آیفون‌های جدید را معرفی کرده و در مهرماه راهی بازار کند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.