مشتری‌مداری همراه اول و دلجویی از مشترکان برای ارسال صورتحساب اشتباه

روز گذشته مشترکان همراه اول آخرین روز هفته را با شگفتی آغاز کردند. صورتحساب همراه اول مشترکان از طریق پیامک ارسال شده بود و مبالغ نجومی آن بسیاری از کاربران را شگفت‌زده کرده بود. مطابق معمول واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌داد که بسیاری از کاربران از دریافت چنین صورتحسابی حیرت‌زده شده‌اند.

2

این واکنش‌ها تا آنجا بالا گرفت که آذری جهرمی وزیر ارتباطات در صفحه توئیتر خود به این موضوع واکنش نشان داد. وزیر ارتباطات در توئیت خود از دریافت این پیامک توسط 800 هزار مشترک از مشترکین همراه اول خبر داده بود و اعلام کرده بود که با پیگیری سازمان تنظیم مقررات قرار بر ارسال پیامک عذرخواهی از سوی همراه اول و ارسال صورتحساب صحیح شده است.

آذری جهرمی توییتر

شاهین آرپناهی مدیر ارتباطات همراه اول نیز پس از این اشتباه شرکت متبوع خود، ضمن عذرخواهی در صفحه شخصی خود در توئیتر از بروز اختلال در اجرای عملیات صدور قبض جدید و به تبع آن افرایش مبلغ صورتحساب صادره و قطع خودکار خطوط برخی از مشترکین خبر داده بود. شاهین آرپناهی همچنین به مشترکان همراه اول اطمینان داده بود که نهایت تلاش در جهت رفع مشکل در حال انجام است.

اما این پایان کار نبود و همراه اول تصمیم گرفته بود با رعایت اصل مشتری مداری جبران مافات کرده و برای عذرخواهی از مشترکان به ارسال پیامک بسنده نکند.

مدیر ارتباطات همراه اول در راستای اطمینان به مشترکان روند پیگیری و حل مشکل را در صفحه شخصی خود اطلاع‌رسانی کرد و کمی بعد از وصل شدن مجدد خطوط قطع شده بر اثر این اشتباه خبر داد. او همچنین از مسدود کردن درگاه‌های پرداخت قبض برای جلوگیری از ادامه پرداخت صورتحساب اشتباه توسط مشترکان خبر داده بود.

اما خبر اصلی آنجا بود که آرپناهی در توئیت بعدی خود از تلاش برای جلب رضایت مشترکانی که صورتحساب اشتباه خود را پرداخت کرده بودند خبر داد و اعلام کرد که برای ١٨٢٣۴٠ مشترکی که صورتحساب اشتباه را پرداخت کرده‌اند، اضافه پرداخت‌ها در حساب بستانکارى مشترک منظور و در جهت دلجویى و کسب رضایت این عزیزان بسته‌هاى هدیه‌اى تعریف شده که به‌زودى اعلام خواهد شد.

حالا امروز پنجشنبه و تنها یک روز پس از این اشتباه، همراه اول در راستای مشتری‌مداری و با هدف کسب رضایت مشترکان خود جزئیات بسته هدیه وعده داده شده را اعلام کرد.

هدیه سپاس همراه اول به مشترکان به پاس بردباری و همراهی

بنابر اعلام روابط عمومی همراه اول، در راستای مشتری‌مداری، همراه اول به تمامی مشترکینی که صورتحساب نادرست ارسال شده ماه گذشته خود را پرداخت کرده‌اند بسته مکالمه یا دیتا به صورت انتخابی هدیه می‌دهد.

بر اساس این اطلاعیه، همراه اول برای آن دسته از مشترکانی که روز سه‌شنبه 3 اردیبهشت ماه اضافه پرداخت داشته‌اند جهت دلجویی و کسب رضایت ایشان بسته‌های هدیه «مکالمه درون شبکه یک روزه» و «2 گیگابایت اینترنت همراه یک روزه» در نظر گرفته که با عنوان «هدیه سپاس» در اختیار این مشترکان قرار می‌گیرد.

بنابر اعلام همراه اول مشترکان مورد اشاره می‌توانند از طریق کد دستوری #6*10* یکی از دو بسته مورد اشاره را فعال کنند.

مشتری مداری همراه اول

اهمیت مشتری‌مداری بر کسی پوشیده نیست. مشتری مداری همواره برای تمام کسب و کارها مفید بوده و توصیه شده است و حتی امروزه رقابتی شدن شدید بازارها، توسعه شبکه‌های اجتماعی و قدرت انتخاب گسترده مصرف‌کنندگان موجب شده تا مشتری مداری به مهمترین مزیت رقابتی برای شرکت‌ها تبدیل شود.

اهمیت اقدام همراه اول در عذرخواهی سریع و جلب رضایت و دلجویی از مشترکین نشان داد که همراه اول بر مشتری‌مداری به عنوان نوعی فرهنگ سازمانی در راستای ارزش گذاشتن به مشترکان خود تاکید ویژه‌ای دارد و سعی دارد همواره آن را به عنوان یک اصل به بهترین شکل ممکن حفظ و نگهداری می‌نماید.

امیدواریم این اقدام در راستای پاسداشت اصل مشتری‌مداری همواره برای همراه اول و سایر اپراتورهای تلفن همراه در کشور به عنوان سرلوحه قلمداد شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. پريسا می‌گوید

    تو رو خدا حرف از مشتری مداری نزن که آدم خندش می گیره همراه اول مشتری مداره !!!!!!!!!!!!!!

  2. پريسا می‌گوید

    همراه اول دیگه شورشو درآورده با این مشتری مداریش واقعا خجالت آوره خط من یه ماه ایران نبودم برگشتم خطم بخاطر 57 تومن بدهی قطع شده بود تو فرودگاه بدون گوشی مونده بودم بهتره این سیم کارت بدرد نخورو بندازم سطل آشغال و ایرانسل بخرم شرم آوره