شیائومی ردمی Y3 با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی رونمایی شد

پس از چندین هفته درز شایعات مختلف پیرامون گوشی میان رده جدید شیائومی، سرانجام شرکت چینی از ردمی Y3 با تجهیز به دوربین سلفی 33 مگاپیکسلی رونمایی کرد.

0

شیائومی ردمی Y3 را می‌توان نسخه ارتقا یافته ردمی Y7 دانست که به عنوان یک قابلیت منحصر به فرد دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با میدان دید 80 درجه‌ای و سیستم لرزش‌گیر EIS است که می‌تواند در آن واحد نقش یک سیستم تشخیص چهره را هم بازی کند. این گوشی همچنین از سبک طراحی جدید شیائومی موسوم به Aurora بهره برده و به همین واسطه انحنای لبه‌های آن بسیار دقیق و چشم‌نواز است.

شیائومی ردمی Y3 همچون ردمی 7 از یک نمایشگر 6.26 اینچی با پنل IPS و وضوح تصویری فول اچ‎دی پلاس با بریدگی قطره‌ای بهره می‌برد که توسط پوشش گوریلا گلس نسل پنجم محافظت میشود. این نمایشگر همچنین از استاندارد TUV پشتیبانی کرده، از این رو به دلیل داشتن فیلترهای مخصوص در هنگام استفاده طولانی مدت چشم را اذیت نخواهد کرد.

شیائومی ردمی Y3

در قلب این گوشی میان رده از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 632 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی استفاده شده است. در قاب پشتی پوشیده شده توسط گوریلا گلس 5 شیائومی ردمی Y3 دوربین دوگانه 12+5 مگاپیکسلی با فلش ال‎ای‎دی در کنار سنسور اثر انگشت تعبیه شده است.

از دیگر ویژگی‌های گوشی شیائومی ردمی Y3 که قرار است در سه رنگ مشکی، قرمز و آبی با پایه قیمت 145 دلاری راهی بازار شود، می‌توان به باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژر 10 واتی، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، پوشش ضدآب P2i، جک 3.5 میلی‌متری صدا، درگاه مادون قرمز و قدرت گرفتن از اندروید 9 پای با رابط کاربری MIUI 9 اشاره کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.